Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap je punt, maar aan de andere kant hoor je mensen klagen dat er te weinig legacy acts zijn (zoals vorig jaar), en vond iedereen de line-up van 2022 juist geweldig. Als organisator zou ik ook niet weten wat er dan anders moet.
Nja maar Florence missen we (waarschijnlijk) door het inhalen van Pukkelpop en zou Simz niet te weinig zijn voor de laatste 2 plaatsen op de Main?
Nuja als hier al gegoocheld wordt met NBT - The XX tja.
En ook Open'er, Roskilde, MC, Nos worden niet getopt door dames.
Die echte conclusies zullen we pas binnen enkele maanden kunnen trekken natuurlijk. Simz zie ik nu eindelijk nog is opduiken, idealiter op zaterdag, kan ze ook mee met Gorillaz on stage.
Ik heb stiekem toch nog wel iets van hoop dat ze morgen nog met een verrassende sub komen voor de vrijdag. Ik zou er zelf echt niet teveel rekening mee willen houden en ik kan zeker niks verzinnen zo snel, maar the prodigy (of je het nou een welkome of vervelende verrassing vind) zagen we met z'n allen toch ook niet echt aankomen
De Prodigy was vorige keer op de parking in Lokeren al een regelrechte aanfluiting. Die vonden op geen moment nog het tempo. Die anno 2025 als headliner van een major aankondigen, of dat nu een main of Barn is..is gewoon zwak.
Werchter had gewoon Florecence of Lorde moeten hebben, niet het zoveelste stuk vergane glorie dat teert op hits van bijna dertig jaar oud.