Rock Werchter 2026

Jeetje wat een non argument 🤣. Ben het met je eens dat er geen quota moet zijn. Maar er zijn genoeg sterke vrouwelijke acts en ik zie zelf graag een diverse programmering.
Tuurlijk zijn die er en naargelang het genre hoor ik zelf veel liever vrouwen zingen dan mannen. Maar voor festivals gaat het over beschikbaarheid. En diverse programmering op een festival doe je op basis van genre en niet op basis van geslacht..

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en nooley
Hoe jong wil je het publiek hebben dan? Want volgens mij is Prodigy een goede boeking voor de gemiddelde eind twintiger/begin dertiger
Een band die aan de beademing ligt zonder zijn iconische frontman? Als een eind 20-er begin 30-er gestopt is met nieuwe muziek te luisteren op zijn 14e is dit inderdaad een goede boeking voor hem of haar (hem in dit geval waarschijnlijk).

• Leuk
Waarderingen: nooley en Timmetje
Een band die aan de beademing ligt zonder zijn iconische frontman? Als een eind 20-er begin 30-er gestopt is met nieuwe muziek te luisteren op zijn 14e is dit inderdaad een goede boeking voor hem of haar (hem in dit geval waarschijnlijk).
Je hoeft hun muziek toch niet nog steeds te luisteren om een beetje nostalgie te kunnen snuiven? De show op Glastonbury is bewijs hiervan

Users who are viewing this thread