Pinkpop 2026

Bruno Mars staat eind dit jaar in Las Vegas en Harry Styles schijnt met nieuwe album te komen (en gerucht Rock in Rio Brazilië) ?
Harry Styles gerucht met nieuwe muziek en tour is al paar maanden oud.
Daarna niets meer van vernomen..

Bruno Mars staat eind dit jaar in Las Vegas en Harry Styles schijnt met nieuwe album te komen (en gerucht Rock in Rio Brazilië) ?
Ik verwacht niet meer dit soort grote namen op festivals omdat de meeste festivals al de headliners compleet hebben. Als ze op Pinkpop staan dan staan ze ook op Werchter, Mad Cool en Primavera bijvoorbeeld

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Denk toch eerder aan een naam die nog nergens is aangekondigd. Want daar lijkt het nu gewoon op dat één artiest het tegen houdt. Foo Fighters doet dat niet en The Cure ook niet, dus als die twee er staan, dan is de derde naam een popnaam die nog de aankondiging blokkeert...
Dat lijkt mij een hele logische verklaring.
Bruno Mars heeft nog geen plannen en die hebben we hier nog niet bij de kop gehad.
Of anders gezegd, niet besproken.
Is dit misschien onze mistery guest?

Bijzonder, ik krijg een idee.
Begin te typen en dan komt zijn naam gelijk een aantal keer voorbij.

Olivia Dean kan alleszins niet, kampeert in de USA tijdens de zomermaanden (helaas). Zou ook geen dagafsluiter geweest zijn, maar met Benson Boone en RAYE wel een sterk drietal imo

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Bruno Mars is wel zo'n naam die Rock Werchter denk ik links laat liggen maar Pinkpop met beide handen aanpakt.

Ook nog wel interessant wat dan nog een popnaam is, zijn Nothing But Thieves en Imagine Dragons popnamen of toch gewoon wat meer rock? (geen idee zelf)

En nog interessanter, het maakt dan niet eens uit wat wij daarvan vinden, maar eerder alleen de interpretatie van @elo , want hij weet er iets meer over en dan is het zijn interpretatie die zegt dat er wel degelijk een popnaam staat.

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje
Post Malone wordt trouwens wel genoemd voor een nieuw Festival eind juni in the UK

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ook nog wel interessant wat dan nog een popnaam is, zijn Nothing But Thieves en Imagine Dragons popnamen of toch gewoon wat meer rock? (geen idee zelf)

En nog interessanter, het maakt dan niet eens uit wat wij daarvan vinden, maar eerder alleen de interpretatie van @elo , want hij weet er iets meer over en dan is het zijn interpretatie die zegt dat er wel degelijk een popnaam staat.
Die weet gewoon de naam denk ik 😂

Wel een beetje been there done that. Laatste soloalbum is dan tien jaar oud.

Dacht, even opzoeken, maar je hebt nog gelijk ook... Maar zelfs dan is het niet echt een "vergane glorie", als je kijkt wat voor songs hij in samenwerking daarna nog heeft uitgebracht. Zal ie dan wel niet live spelen, maar er zijn toch wel meer "belegen" popnamen die je had kunnen boeken. Bruno Mars versus Katy Perry bijvoorbeeld.

Dacht, even opzoeken, maar je hebt nog gelijk ook... Maar zelfs dan is het niet echt een "vergane glorie", als je kijkt wat voor songs hij in samenwerking daarna nog heeft uitgebracht. Zal ie dan wel niet live spelen, maar er zijn toch wel meer "belegen" popnamen die je had kunnen boeken. Bruno Mars versus Katy Perry bijvoorbeeld.
Dan toch liever Sabrina of Post Malone. Of doe eens gek en zet RAYE daar neer met een stevige Noord headliner. Florence + RAYE oid zou vet zijn.

Users who are viewing this thread