Pinkpop 2026

Als ik al die namen zo voorbij zie komen, met al dat enthousiasme, denk ik dat we een mooie editie tegemoet zouden kunnen gaan.
Was het maar bijna zover.
Vooral als je nu naar buiten kijkt, dan kan het mij niet snel genoeg gaan.

Met dat in het achterhoofd, dan past een Zara Larsson met haar zomerse album toch heel mooi op de zaterdagavond.

En dan nog even doorhalen in Jan's feestcafe, tot de zon opkomt op Camping B.

Als ik al die namen zo voorbij zie komen, met al dat enthousiasme, denk ik dat we een mooie editie tegemoet zouden kunnen gaan.
Was het maar bijna zover.
Vooral als je nu naar buiten kijkt, dan kan het mij niet snel genoeg gaan.

Met dat in het achterhoofd, dan past een Zara Larsson met haar zomerse album toch heel mooi op de zaterdagavond.

En dan nog even doorhalen in Jan's feestcafe, tot de zon opkomt op Camping B.
Ze stond gewoon in de Ziggo afgelopen week. Was dat uitverkocht?

Klopt, maar dan moeten er op den duur wel vervangers komen voor The Cure en de Foo's bijv. En ik denk oprecht goede popshows echt wel kunnen werken. Een RAYE, Bruno Mars, Lady Gaga bijv. Maar das een discussie die al vaak is gevoerd haha.
Ik volg daar wel in. Maar een Lady Gaga vind ik top. Geen kaartje voor kunnen scoren spijtig genoeg. Maar dat is toch van totaal een andere grootorde dan RAYE? Deze laatste spreekt mij niet echt aan. Zou er wel naar gaan kijken als ze op PP komt maar zou er nooit apart een ticket voor kopen.

In 2022 hebben we 3 rockheadliners gehad.
Metallica - Pearl Jam - Imagine Dragons.

En neen.... voor de criticasters... Imagine Dragons is geen pop. Poprock misschien maar dit is absoluut geen popmuziek.
Als ik aan popmuziek denk, dan denk ik aan namen als Lady Gaga, Beyoncé, Bruno Mars...

Dus 3 rockheadliners kan dus wel. Zeker met The Cure want dat is toch ook veel 'lichtere' muziek dan bijvoorbeeld FF.

Ik volg daar wel in. Maar een Lady Gaga vind ik top. Geen kaartje voor kunnen scoren spijtig genoeg. Maar dat is toch van totaal een andere grootorde dan RAYE? Deze laatste spreekt mij niet echt aan. Zou er wel naar gaan kijken als ze op PP komt maar zou er nooit apart een ticket voor kopen.
En als veel mensen dit gevoel hebben + ze heeft ook een delegatie fans, dan is het duidelijk dat het een top act is om te boeken als festival 👍

Tuurlijk, maar RAYE kan daar wel komen denk ik. Fantastische artieste.

• Winning
Waarderingen: PK82
Relaxing Chill Out GIF by Talk Stoop
Rustig blijven, in deze tijd van het jaar is het helemaal niet gek om een snotterige neus te hebben, ben ook verschrikkelijk verkouden...

Het is wel een gezellig dagje zo op het forum.... Nou twee rock headliners in de vorm van the cure en foo fighters. Ben benieuwd met welke pop headliner ze op de proppen komen? Helemaal nu iemand hier van de week heeft aangegeven dat ze eigenlijk al rond waren maar dat diegene toch heeft gecanceld. Raye een prima popact, imo nog te klein om te headlinen, Sabrina zo goed als uitgesloten maar wie dan wel?

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Het is wel een gezellig dagje zo op het forum.... Nou twee rock headliners in de vorm van the cure en foo fighters. Ben benieuwd met welke pop headliner ze op de proppen komen? Helemaal nu iemand hier van de week heeft aangegeven dat ze eigenlijk al rond waren maar dat diegene toch heeft gecanceld. Raye een prima popact, imo nog te klein om te headlinen, Sabrina zo goed als uitgesloten maar wie dan wel?
Als het rond is hoop je natuurlijk dat er ergens een klein lekje ontstaat in de (ger)luchtleiding. Dan kan er hier weer wat stof opwaaien en kunnen we weer gaan roddelen, tot het verlossende woord is gesproken.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread