Pinkpop 2026

Ik zet die nog steeds in op Guns n Roses.
Sluit ik ook niet uit. De beredenering is dus dat het een act is waarop ze wachten die nog geen data heeft. GnR heeft alleen Download aangekondigd en dat is weer al 2 weken geleden. Die komen straks nog met een hele rits shows. Download had de primeur maar de rest van de data gaat snel volgen...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Sluit ik ook niet uit. De beredenering is dus dat het een act is waarop ze wachten die nog geen data heeft. GnR heeft alleen Download aangekondigd en dat is weer al 2 weken geleden. Die komen straks nog met een hele rits shows. Download had de primeur maar de rest van de data gaat snel volgen...

En Download heeft al wel eens eerder volgens mij zo'n periode het alleenrecht ingekocht voor een aankondiging. Geen idee meer welk jaar dat was, maar wel ergens post-covid

• Leuk
Ja, precies. Ik verwacht The Cure op vrijdag, GnR op zondag en dan nog een ontbrekende popheadliner op de zaterdag. Mochten de Foo's wel komen (en daar ga ik nog niet vanuit) dan GnR op de zaterdag.

The cure, GNR en the Foo's? Missen we een grote popnaam,kan natuurlijk was 2022 voor het laatst volgens mij.
Noem de grote popnaam waarop ze zouden kunnen wachten?? En dan dan 1 die nog geen data heeft? Mumford heeft volgens mij alleen RW bekend gemaakt toch? Zou kunnen dat Werchter even mag genieten van de primeur van Mumford voordat die een hele rits bekend maken?
GnR, Mumford of een act die nog een tour bekend gaat maken.....

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ja, precies. Ik verwacht The Cure op vrijdag, GnR op zondag en dan nog een ontbrekende popheadliner op de zaterdag. Mochten de Foo's wel komen (en daar ga ik nog niet vanuit) dan GnR op de zaterdag.
Timmetje, ik begin weer naar de prinsessen discussie te verlangen.... Grapje natuurlijk!

• Metal!
Echt zo vermoeiend dat (veel) vrouwelijke artiesten steeds maar worden weggezet als Disney sterretjes. Of je nou serieus bent of niet. Maar het is gelukkig wel een lekker wijf, dat scheelt al!
Ja met seksisme scoor je wellicht beter in dit fotum t.a.v. grensoverschrijdend gedrag

Gohhh... wat zou dat toch lekker zijn een editie zonder popnaam, mocht dit echt zo zijn zal het zijn vruchten afwerpen!
Niks regen pop, en af en toe een grote vis erbij tussen is helemaal perfect, ga de concurrentie maar weer aan met Werchter!
Concureren met Werchter moeten ze niet doen. Alleen mogen ze van mij wel wat meer in hun stijl gaan programmeren.

• Leuk

Users who are viewing this thread