Pinkpop 2026

Zal wel meevallen toch? Stel, puur hypothetisch, dat Foos pas eind november een Nederlandse stadionshow bekendmaakt, denk je dat die dan ook niet vol zou geraken?
Precies als ze nou ook een show in het westen van Duitsland en in België hadden was het veel problematischer. Ik zie van het AD tot de Telegraaf artikelen voorbij komen dat Pinkpop de Foo Fighters waarschijnlijk heeft dus al zit je niet op een forum als dit, je wacht de line-up van Pinkpop wel even af als je van rock muziek houdt.

stel nou dat pinkpop morgen weekend kaarten zou verkopen met 10 euro korting.
dus zonder dat er namen bekend zijn.

hoeveel tickets zouden ze dan verkopen?

En ja ik weet dat er hier op t forum een aantal meteen een kaart zouden halen.
Maar ik ben benieuwd naar t totaal aantal kaarten dat verkocht zou worden, wat denken jullie.
ik denk zelf nog geen 5.000

Precies als ze nou ook een show in het westen van Duitsland en in België hadden was het veel problematischer.
Maar dan nog, het is Foo Fighters. Ik heb zelf niks met die band, maar volgens mij is dit zowat dé naam die bovenaan de lijst staat van het gros van het PP publiek. Kan me amper een band bedenken (los van de onrealistische Swifts en U2's) die meer tickets zouden verschuiven voor een festival als Pinkpop. Dus al maak je ze in januari bekend, en stonden ze ook op RW.

Zal wel meevallen toch? Stel, puur hypothetisch, dat Foos pas eind november een Nederlandse stadionshow bekendmaakt, denk je dat die dan ook niet vol zou geraken?
De Foo's wel. Die dagkaarten zijn zo weg.

Maar fans van The Cure? Of Mumford of de Pilots? Ik zie die nu dan toch sneller Werchterplannen maken.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
De Foo's wel. Die dagkaarten zijn zo weg.

Maar fans van The Cure? Of Mumford of de Pilots? Ik zie die nu dan toch sneller Werchterplannen maken.
Als ze voor de verkoop van Werchter de line-up bekendmaken zal dat nog wel meevallen hoor. Ligt natuurlijk ook aan de rest van de line-up maar voor de casual festivalganger is Foo Fighters een gunstigere naam als The XX en Gorillaz.

Skunk Anansie en wel of niet BIffy Clyro op Dauwpop. 2 mooie namen voor daar, maar daarmee ook wel uitgesloten voor Pinkpop lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Skunk Anansie en wel of niet BIffy Clyro op Dauwpop. 2 mooie namen voor daar, maar daarmee ook wel uitgesloten voor Pinkpop lijkt me.
Biffy Clyro was er dit jaar ook he? Skunk Anansie had ik eerder op Bospop verwacht ;).

Ben toch wel benieuwd naar de 3e headliner. FF en The Cure kan niet missen. GnR is los van de abominabele Axl dan ook wel heel erg oude witte mannen, dus ik denk oprecht dat die kogel ontweken wordt.

Maroon 5 zou ik dan ook extreem waardeloos vinden. Jammer dat Sabrina Carpenter toch niet zo voor de hand lijkt te liggen. Niet eens groot fan, maar dat zou wel een goede en frisse nieuwe headliner zijn.

Ik denk voor die 3e stek dan toch aan 21pilots of Mumford, eventueel met KoL, zou dat nog okish zijn.

Biffy Clyro was er dit jaar ook he? Skunk Anansie had ik eerder op Bospop verwacht ;).

Ben toch wel benieuwd naar de 3e headliner. FF en The Cure kan niet missen. GnR is los van de abominabele Axl dan ook wel heel erg oude witte mannen, dus ik denk oprecht dat die kogel ontweken wordt.

Maroon 5 zou ik dan ook extreem waardeloos vinden. Jammer dat Sabrina Carpenter toch niet zo voor de hand lijkt te liggen. Niet eens groot fan, maar dat zou wel een goede en frisse nieuwe headliner zijn.

Ik denk voor die 3e stek dan toch aan 21pilots of Mumford, eventueel met KoL, zou dat nog okish zijn.
Oei Biffy dit jaar inderdaad. ik zat mis.

Waardeloze post dus haha.

FF en The Cure zal het wel zijn ja. 3e positie? 21pilots EN Mumford msischien wel?!? Dan zou het weer erg straf zijn van Pinkpop

Oei Biffy dit jaar inderdaad. ik zat mis.

Waardeloze post dus haha.

FF en The Cure zal het wel zijn ja. 3e positie? 21pilots EN Mumford msischien wel?!? Dan zou het weer erg straf zijn van Pinkpop
Beiden headlinen op Werchter. Ik zie dus één van de twee niet als sub staan op PP.

ik hou ook een klein beetje rekening met Mumford of Kings of Leon, misschien Florence (maar die kan ook DTRH staan)
Mumford met nu aangekondigd voor RW is dus door EU in 2026 en Kings of Leon is met INmusic wel heel erg in de buurt.

(en ja, Gn'R... die zijn er ook nog, en hebben nog 'iets in te halen')
The Cure - Florence - Foo Fighters!
Poah dat zou wat zijn zeg, dan maar hopen dat het dagprogamma niet te goed is😝 anders red ik het nooit tot het einde en dat is met deze 3 verplicht!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
KLopt, maar wie zegt dat er op Werchter niets bij komt?
21 Pilots staat ook MET Gorillaz he.
Mumford op donderdag Werchter, daar zou nog gerust een TWOD of KOL voor gezet kunnen worden.
Ok maar omdat je sprak over Mumford & Sons EN 21 Pilots. Dat zou wil zeggen dat één van de 2 subt voor de andere en dat zie ik niet gebeuren als ze op Werchter beiden een headline positie innemen.

Ok maar omdat je sprak over Mumford & Sons EN 21 Pilots. Dat zou wil zeggen dat één van de 2 subt voor de andere en dat zie ik niet gebeuren als ze op Werchter beiden een headline positie innemen.
Vandaar ook mijn opmerking erbij dat ik het erg straf zou vinden, dat zou heel wat kritiek indammen. En volgens mij staan er wel vaker zware combi's bovenaan. Dat is toch juist wat PInkpop nu nodig heeft ook??

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik gun jou Volbeat van harte, maar hoop persoonlijk dat die dan op een andere dag staan. Als de Foo Fighters komen, is er wel een kans dat we daar wen familie dagje van maken, maar ik vind Volbeat echt verschrikkelijk.

Volbeat kan alleen nog maar op de zondag. Vrijdag Graspop en zaterdag Hellfest. Denk dan eigenlijk ook niet dat ze nog op Pinkpop erbij komen…

Volbeat kan alleen nog maar op de zondag. Vrijdag Graspop en zaterdag Hellfest. Denk dan eigenlijk ook niet dat ze nog op Pinkpop erbij komen…
verwacht hun ook niet op pinkpop ik denk dat die een festival opschuiven naar bospop voor de headlinespot

Mumford and sons - Tiktok hype - The Cure
Dan zit ik gauw te denken aan een Oliva Dean of Raye.

Beide verkopen wel gewoon 2x ziggo dome uit. Maar Dean is enkel vrijdag beschikbaar tijdens PP (VK za en zondag), dus lijkt me kleine kans
Raye nog geen zomerplannen maar lijkt me eerder ideale headliner voor DTRH?

Users who are viewing this thread