Pinkpop 2026

Dan zit ik gauw te denken aan een Oliva Dean of Raye.

Beide verkopen wel gewoon 2x ziggo dome uit. Maar Dean is enkel vrijdag beschikbaar tijdens PP (VK za en zondag), dus lijkt me kleine kans
Raye nog geen zomerplannen maar lijkt me eerder ideale headliner voor DTRH?
Ik zou het, los van agenda technische problemen, fantastisch vinden. Maar ik denk ook dat het echt een enorme mismatch zou zijn op Pinkpop, helaas.

Ik zou het, los van agenda technische problemen, fantastisch vinden. Maar ik denk ook dat het echt een enorme mismatch zou zijn op Pinkpop, helaas.
Ja? Ik denk dat wanneer ze als aflsuiter noord geprogammeerd hadden ze daar een prachtige spot zouden hebben. Headliner is welliswaar voor PP nog niet genoeg nee.

Maar afgaande op het bericht van Bassie dat ze (nog?) opzoek zijn naar een pop-headliner, heb ik 100x liever dat ze die kans aan hen geven als een Maroon 5

• Leuk
Waarderingen: Landgraver en Oasiss
Ik vestig mijn hoop ook op Fat Dog, of zijn die uitgesloten nu ze al op Bospop staan eind mei?

Ja? Ik denk dat wanneer ze als aflsuiter noord geprogammeerd hadden ze daar een prachtige spot zouden hebben. Headliner is welliswaar voor PP nog niet genoeg nee.

Maar afgaande op het bericht van Bassie dat ze (nog?) opzoek zijn naar een pop-headliner, heb ik 100x liever dat ze die kans aan hen geven als een Maroon 5
Oh, kon het niet meer eens zijn, eerder 1000x dan 100x liever. Maar ik zie het Pinkpop gewoon niet zo gauw doen. Al was vorig jaar TLDP en Olivia voor Pinkpop begrippen best vooruitstrevend.

• 100
Waarderingen: JohndeBever
Ze (Raye) kreeg ook een hoop sceptici op RW om dit jaar, en het hele veld ging om. Vergis je niet, zij is echt een ras-entertainer en bovenal een geweldige zangeres! Die heeft de kracht om het veld omver te blazen hoor, ook op PP.

Ik twijfel ook niet aan Raye, ik twijfel aan Pinkpop ;).
Raye is toch best toegankelijke muziek en heeft inmiddels ook al aardig wat hits. Gaat als sub wel werken en dat is alweer een trede hoger als dat ze in Werchter was. Pinkpop is sneller iets moeilijk als in Werchter maar we moeten niet doen alsof het holbewoners zijn.

Users who are viewing this thread

• Eva83