Pinkpop 2026

Goeie ouwe tijd was pas in februari/maart in paradiso!! Helaas leven we in een bol.com tijd.. vandaag bestellen en het liefst vandaag in huis! Wat heb je er meer over minder om? Alleen de geldwolven die de festivals beheren en 8 maand de inkomsten al binnen hebben!
En de mensen die hun vakantiedagen nu lekker vooruit kunnen plannen.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Goeie ouwe tijd was pas in februari/maart in paradiso!! Helaas leven we in een bol.com tijd.. vandaag bestellen en het liefst vandaag in huis! Wat heb je er meer over minder om? Alleen de geldwolven die de festivals beheren en 8 maand de inkomsten al binnen hebben!
Ja in die goeie ouwe tijd hoefden mensen nog geen keuzes te maken welk festival. Zeker mensen die naar de grotere festivals willen, moeten er steeds vaker 1 of 2 kiezen. Die realiteit komt bij Pinkpop misschien over 5 jaar ook binnen.

waren leuke dagen... 3 uur op rijden naar Amsterdam, naar poptempel Paradiso en 3 uur terugrijden met een flyer en een sticker

( en Corton parkeerde volgens mij in zelfde parkeergarage als ik )
Absoluut! Leuke mini optredens gezien als Jet Rebel, Boxer Rebellion, John Coffey, Paolo Nutini!
En live (ed kowalcyk) al wat dat enkel voor een vet fotomoment

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
OK of we er veel aan hebben? Denk het niet maar wel interessant natuurlijk!
Ik heb een gesprek gehad met een goeie vriend van mij die bij een bepaalde organisatie werkt die nauw staat bij oa Pinkpop (Ik zeg het niet uit bescherming) En hij mag eigenlijk niks zeggen maar wist mij wel vertellen dat de programmering nagenoeg rond was maar door een afzegging van een pop headliner een week of 6 geleden die koos voor een ander festival (na veel nadenken dacht ik aan Katy die naar Rock in Rio te Lissabon??) dat er gezocht moest worden naar een nieuwe headliner! Meer wilde hij er niet over kwijt wat ik begrijp!
Einde bericht we kunnen weer verder met de discussie 😛

Ik heb een gesprek gehad met een goeie vriend van mij die bij een bepaalde organisatie werkt die nauw staat bij oa Pinkpop (Ik zeg het niet uit bescherming) En hij mag eigenlijk niks zeggen maar wist mij wel vertellen dat de programmering nagenoeg rond was maar door een afzegging van een pop headliner een week of 6 geleden die koos voor een ander festival (na veel nadenken dacht ik aan Katy die naar Rock in Rio te Lissabon??) dat er gezocht moest worden naar een nieuwe headliner! Meer wilde hij er niet over kwijt wat ik begrijp!
Denk dat we er snel gaan achterkomen

Alles beter dan Sabrina, hoewel BB ook echt niet hoeft voor mij.
Ik ben fan van Benson Boone en vond zijn optreden in Sportpaleis echt goed. Maar afsluiter Noord zou ik eerder toejuichen dan headliner. Met Sabrina Carpenter heb ik echt niks. Beide popartiesten maar toch een groot verschil qua muziek vind ik persoonlijk.

Yes! Toch te editors🤟🤣

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: brutus257 en Bassie78
Afzegging van een headliner of niet, die hele tactiek blijft gewoon raar. Er had ondertussen best al gewoon 1 naam bekend gemaakt kunnen worden, op zijn minst. Gewoon om mensen weer enthousiast te maken en wat hype te creëren. Er is de afgelopen jaren ook gewoon geen peil op te trekken, dan komen ze met P!NK in oktober, dan met 3 headliners plus een pakket namen in december, nu is er ook nog geen teken van leven. Ik kan me wel voorstellen dat mensen op een bepaald moment gewoon een tikje gefrustreerd raken en dan maar voor Werchter (of een ander festival) gaan, omdat daar de bal wel rolt. Uiteindelijk moet je toch keuzes maken qua geld en vakanties.

VOLBEAT gewoon naar voren schuiven 🤣🤣 (sorry kon het niet laten, om deze opmerking te plaatsen 😜)

Ik ben fan van Benson Boone en vond zijn optreden in Sportpaleis echt goed. Maar afsluiter Noord zou ik eerder toejuichen dan headliner. Met Sabrina Carpenter heb ik echt niks. Beide popartiesten maar toch een groot verschil qua muziek vind ik persoonlijk.
Tja het is gewoon een kwestie van smaak. BB heeft opzicht wel een paar leuk hitjes. Sabrina je houdt ervan of niet, ik vind het persoonlijk een beetje te saai/zoetsappig ofz. Geen idee kan er niet echt een titel aan vast knopen. Maar zo heeft iedereen zijn ding.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Afzegging van een headliner of niet, die hele tactiek blijft gewoon raar. Er had ondertussen best al gewoon 1 naam bekend gemaakt kunnen worden, op zijn minst. Gewoon om mensen weer enthousiast te maken en wat hype te creëren. Er is de afgelopen jaren ook gewoon geen peil op te trekken, dan komen ze met P!NK in oktober, dan met 3 headliners plus een pakket namen in december, nu is er ook nog geen teken van leven. Ik kan me wel voorstellen dat mensen op een bepaald moment gewoon een tikje gefrustreerd raken en dan maar voor Werchter (of een ander festival) gaan, omdat daar de bal wel rolt. Uiteindelijk moet je toch keuzes maken qua geld en vakanties.
Ik denk dat dat hele FOMO nog wel meevalt.

Denk dat we er snel gaan achterkomen
Toch bijzonder dat er altijd en overal in de wereld wel ergens een Leak is, en bij Pinkpop helemaal nada, noppes, niks naar buiten lekt.

En wij blijven maar discussiëren met de kraan open over mogelijke headliners, co-headliners, support acts.....

Maar het Leakt er nog niet op dat we uit ons lijden worden verlost.

Of toch nog vrijdag......of is dat niet plausibel.😉

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Jaaa!! En vervolgens zaterdagochtend in de rij bij een fysiek verkooppunt.
Voor PP2014 vanaf 23:30 voor de deur gewacht van plato Groningen.. jaren ervoor primera en daarvoor Free record shop, om ook gelijk een paar cdtjes van artiesten die op de line up stonden mee te nemen!
Damn dat klinkt oud cdtjes kopen 😅

• Haha
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ja in die goeie ouwe tijd hoefden mensen nog geen keuzes te maken welk festival. Zeker mensen die naar de grotere festivals willen, moeten er steeds vaker 1 of 2 kiezen. Die realiteit komt bij Pinkpop misschien over 5 jaar ook binnen.
In die tijd werd er iedere perspresentatie weer de vraag gesteld of er ook early bird tickets konden komen (deze vraag werd vaak ook met luid gejuich aangevuld door het overige publiek).
Maar dit zonder dat er ook maar een naam bekend was gemaakt, vele zouden toch wel een kaartje kopen (ongeacht de line-up).

Zo als al eerder genoemd, Zolang je maar voor de ticketverkoop van Werchter met nieuws komt..

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Ik denk dat de ticketverkoop van Werchter ook niet direct zo'n vaart gaat lopen. De headliners zijn niet van dergelijk kaliber dat dit snel gaat uitverkopen. No way!
Misschien zijn er wel mensen die nu gewoon wachten op PP om te bekijken waar ze naartoe willen gaan want je moet absoluut niet direct een ticket scoren van Werchter. Hier heb je nog tijd genoeg voor (of ze moesten nog met heel interessante namen komen voor verkoop start).

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Users who are viewing this thread