Pinkpop 2026

Als sub of noord zeg ik doen!
Head Noord is toch het minste dat je deze man moet geven? Blijft wel een levende legende. Dagje GnR met ervoor Lenny Kravitz, dat zou ik wel zien verkopen. Elk apart niet, maar de combo, hmmm 😏

EDIT: Lees nu dat Bospop goed zou passen in zijn tourschema, dus dat zal het dan wel worden idd 👍

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Head Noord is toch het minste dat je deze man moet geven? Blijft wel een levende legende. Dagje GnR met ervoor Lenny Kravitz, dat zou ik wel zien verkopen. Elk apart niet, maar de combo, hmmm 😏

De plek voor GNR is qua tijdstip toch veel te vroeg voor een Lenny?

Wat betreft GnR: dat blijft afgezien van de kwaliteit toch een risico. Bij hun laatste (verplaatste) passage op het Bospopterrein kwamen ze 3 kwartier te laat aan met de helicopter. Als festival met strikte vergunningen wat betreft eindtijd zou ik dat risico niet willen nemen.

Wat betreft GnR: dat blijft afgezien van de kwaliteit toch een risico. Bij hun laatste (verplaatste) passage op het Bospopterrein kwamen ze 3 kwartier te laat aan met de helicopter. Als festival met strikte vergunningen wat betreft eindtijd zou ik dat risico niet willen nemen.
Dit is echt onzin, Axl kwam idd met de helikopter maar het concert begon gewoon precies op tijd.

Dit is echt onzin, Axl kwam idd met de helikopter maar het concert begon gewoon precies op tijd.
nee hoor, die begon later

en de hele band kwam met helicopter omdat met auto doorkomen totaal niet mogelijk was door vastlopend verkeer, wij waren voor het voorprogramma op terrein en waren net voor de drukte aanwezig. Maar verkeer was blijkbaar drama. (wegkomen trouwens ook)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

en de hele band kwam met helicopter omdat met auto doorkomen totaal niet mogelijk was door vastlopend verkeer, wij waren voor het voorprogramma op terrein en waren net voor de drukte aanwezig. Maar verkeer was blijkbaar drama. (wegkomen trouwens ook)
Alleen Axl zat in deze helikopter, rest van de band was al aanwezig. Kennis die bij de politie werkt moest aanwezig zijn bij het landen van de helikopter. Maar goed dat is allemaal bijzaak. Ik hoop nog altijd dat ze komen.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Awkward Kermit The Frog GIF by Muppet Wiki

Op basis van de eerste review die ik op google aanklik, lijken ze gewoon normale tijd gestart te zijn.

Op basis van de eerste review die ik op google aanklik, lijken ze gewoon normale tijd gestart te zijn.
Ik was erbij en ben er zeker van dat ze 3 kwartier later begonnen. Enfin, ik zou het een risico vinden als organisator. Maar als ze komen ben ik er wel weer bij, ook met een valse Axl.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik mis toch echt wel die "goede oude tijd" met de aankondiging in Paradiso. Toen wisten we tenminste waar we aan toe waren en werd er een feestje van gemaakt. Nu is het maar hopen dat ze op tijd wakker worden en weten we nog steeds niet waar we aan toe zijn en daardoor zal PP toch echt minder tickets verkopen, omdat men bv al heeft besloten naar Werchter te gaan.
Goeie ouwe tijd was pas in februari/maart in paradiso!! Helaas leven we in een bol.com tijd.. vandaag bestellen en het liefst vandaag in huis! Wat heb je er meer over minder om? Alleen de geldwolven die de festivals beheren en 8 maand de inkomsten al binnen hebben!

Users who are viewing this thread