Pinkpop 2026

Ik was bij Benson Boone en ondanks dat dit een showmannetje is en een sterk optreden gaf heeft hij toch nog wat weinig hitjes (oke 7 ofzo?) om een veld mee te krijgen als headliner? Misschien zie ik het verkeerd hoor. Heel veel sterk singer songwriter geluid, maar ik zou m lekker een uur in de middag plaatsen als die beste man al gaat touren.

Lady gaga daarentegen was 2.5 uur hits knallen, dat was fantastisch!

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Ik was bij Benson Boone en ondanks dat dit een showmannetje is en een sterk optreden gaf heeft hij toch nog wat weinig hitjes (oke 7 ofzo?) om een veld mee te krijgen als headliner? Misschien zie ik het verkeerd hoor. Heel veel sterk singer songwriter geluid, maar ik zou m lekker een uur in de middag plaatsen als die beste man al gaat touren.

Lady gaga daarentegen was 2.5 uur hits knallen, dat was fantastisch!
Lady Gaga is niet realistisch maar dat is natuurlijk wel echt de absolute droom pop headliner. Ik denk dat er niemand is die niet op zijn minst 3-4 nummer van haar goed vindt. Hoop toch dat ze de komende jaren nog een Europese festivaltour gaat doen.

Mojo heeft niet echt zin in Pinkpop, lijkt het.
Geen namen geen communicatie. Meeste festivalgangers hebben al een keuze gemaakt voor komend jaar. Die zijn ze al kwijt als potentiele klant voor Pinkpop.

Waarom niet de stekker eruit als er toch geen enthousiasme meer is? 🤷‍♂️
Nog niet lang hier op het forum zeker?

Ik mis toch echt wel die "goede oude tijd" met de aankondiging in Paradiso. Toen wisten we tenminste waar we aan toe waren en werd er een feestje van gemaakt. Nu is het maar hopen dat ze op tijd wakker worden en weten we nog steeds niet waar we aan toe zijn en daardoor zal PP toch echt minder tickets verkopen, omdat men bv al heeft besloten naar Werchter te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Festivallert
Ik mis toch echt wel die "goede oude tijd" met de aankondiging in Paradiso. Toen wisten we tenminste waar we aan toe waren en werd er een feestje van gemaakt. Nu is het maar hopen dat ze op tijd wakker worden en weten we nog steeds niet waar we aan toe zijn en daardoor zal PP toch echt minder tickets verkopen, omdat men bv al heeft besloten naar Werchter te gaan.
Ik vond die aankondigen ook altijd heel leuk. Alleen toen werd het nog later bekend gemaakt, vaak pas februari/maart volgens mij. En zat er maar drie maanden tussen verkoop tickets en het festival zelf.

De Die Hard pinkpopper weet zo langzamerhand wel hoe het de afgelopen jaren is gegaan.
Velen van hen wachten het rustig af en hakken dan de festival knoop door, aansluiten in de rij van Ticketmaster.
Kat in bakkie.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Maroon5. Voor de pop zaterdag?. M5 staat op 3 juli in Hyde park. Dat is vast niet het enige europese optreden wat ze doen…

En dan Cure op vrijdag en Foo Fighters op zondag.

21Pilots kan wel op de zaterdag ook nog samen met Maroon 5, maar dat zou betekenen dat ze vrijdag en zondag Hurricane/Southside moeten doen. Dan ligt Pinkpop op de route tussenin wat het meest logische zijn. Maar 3 dagen achtereen is wel fors.

21Pilots op de vrijdag of zondag is niet logisch, aangezien dat de enige dagen zijn die respectievelijk The Cure & de Foo’s zouden kunnen spelen.

Met 21 Pilots en The Cure delen PP en RW wel 2 dezelfde headliners. Misschien ook niet helemaal wenselijk.

Al met al vind ik 21P daarom niet helemaal aannemelijk. Of plausibel, zo u wil.

Die zaterdag is echt een hoofdbreker 😅

Maroon5. Voor de pop zaterdag?. M5 staat op 3 juli in Hyde park. Dat is vast niet het enige europese optreden wat ze doen…

21Pilots kan wel op de zaterdag ook nog samen met Maroon 5, maar dat zou betekenen dat ze vrijdag en zondag Hurricane/Southside moeten doen. Dan ligt Pinkpop op de route tussenin wat het meest logische zijn. Maar 3 dagen achtereen is wel fors.

21Pilots op de vrijdag of zondag is niet logisch, aangezien dat de enige dagen zijn die respectievelijk The Cure & de Foo’s zouden kunnen spelen.

Met 21 Pilots en The Cure delen PP en RW wel 2 dezelfde headliners. Misschien ook niet helemaal wenselijk.

Die zaterdag is echt een hoofdbreker 😅
Voor 21P is het toch nog niet bekend welke dagen ze hurricane en southside doen? Misschien spelen ze daar wel vrijdag en zondag.
Sorry voor de extra hoofdpijn :LOL: !

Voor 21P is het toch nog niet bekend welke dagen ze hurricane en southside doen? Misschien spelen ze daar wel vrijdag en zondag.
Sorry voor de extra hoofdpijn :LOL: !
Dat zou qua route het meest logisch zijn idd, want op zaterdag ligt PP tussen beide festivals in.
Alleen weet ik niet of ze 3 festivals achter elkaar spelen dus.

Met dat laatste gezegd hebbende, klinkt het wel geloofwaardig.:ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: MrJames
Dat zou qua route het meest logisch zijn idd, want op zaterdag ligt PP tussen beide festivals in.
Alleen weet ik niet of ze 3 festivals achter elkaar spelen dus.
Ja maar zou dus ook zomaar za-zondag kunnen zijn. En dan zit je weer met je zaterdag headliner haha

Users who are viewing this thread