Pinkpop 2026

In combinatie met The Cure en FF ben ik best blij met M&S, als het gecompenseerd wordt met wat gitarenwerk op de andere dagen kan ik de zaterdag er prima naar luisteren, Editors ervoor juich ik ook toe!

• Geweldig
Waarderingen: Maria
Nog beter: drie dikke headliners en dan bands zoals Editors op posities daaronder.

Wat win je nou met zo'n kleine band als headliner? 45.000 voor een dag met Editors als headliner is volgens mij al een flinke kluif.

Een festival dat Sabrina of Olivia of Timberlake of 21 Pilots kan boeken en dan voor Editors kiest is de kluts kwijt.
Helemaal mee eens. Noem mezelf wel fan van Editors, maar headliner is wel echt te veel van het goede. Onder de Pinkpop niche zeer geliefd, maar prima noord afsluiter. Ook gaat Tom, de zanger, juist een solo tour doen.

Ook mumford en twenty one pilots op een dag is een beetje de realiteit kwijt zijn…. Zijn beiden gewoon erg sterke headliners waar sommigen hier de enorme populariteit en grootte van onderschatten.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje
Helemaal mee eens. Noem mezelf wel fan van Editors, maar headliner is wel echt te veel van het goede. Onder de Pinkpop niche zeer geliefd, maar prima noord afsluiter. Ook gaat Tom, de zanger, juist een solo tour doen.

Ook mumford en twenty one pilots op een dag is een beetje de realiteit kwijt zijn…. Zijn beiden gewoon erg sterke headliners waar sommigen hier de enorme populariteit en grootte van onderschatten.
TOP is inderdaad groot! Mumford minder maar blijkbaar headliner materiaal.

Paaspop is idd wel echt een ander soort publiek. Groot deel van de tickets was al verkocht voordat de eerste naam werd gelost en komen dus ook niet voor de grote namen.

Plus op Paaspop gaan veel om middernacht alvast naar huis, en editors was pas om 00.30-02.00 (of 03.00 want de klok werd verzet). Veel die wel tot na middernacht blijven gaan feesten en stonden bij Marlon Hoffstadt

Klopt helemaal, Paaspop moet zijn duurste headliners om half 11 neerzetten en niet om half 1. Omdat veel volwassen publiek dan al richting huis is. Lijkt er op dat ze dat dit jaar gaan doen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
wel apart hoor, als het The Cure- Mumford - Foo Fighters gaat worden, dat editie 55 2 zelfde headliners heeft als editie 50
Qua aanbod heb je dan zo'n beetje het beste headline trio van Europa dus ik zou mij daar niet zo druk om maken. Wie zou beter een dag kunnen dragen, TOP of M&S? En zien jullie ze ook nog beide op dezelfde dag staan?

Qua aanbod heb je dan zo'n beetje het beste headline trio van Europa dus ik zou mij daar niet zo druk om maken. Wie zou beter een dag kunnen dragen, TOP of M&S? En zien jullie ze ook nog beide op dezelfde dag staan?
als Pinkpop slim is, boeken ze meer bands die niet op Werchter staan. Als ze 3 overeenkomende headliners hebben wordt het lastig voor Pinkpop.

Ik denk echt dat het Foo fighters - Katy Perry - The cure wordt. En ik kan niet zeggen dat ik er blij van word.

Ik denk echt dat het Foo fighters - Katy Perry - The cure wordt. En ik kan niet zeggen dat ik er blij van word.
Katy Perry zou alleen nog maar op zondag kunnen, wat tot nu toe ook geldt voor de FF (spelen geen 2 dagen achter elkaar). Hoop dan toch zeker wel dat ze voor FF gaan 😅

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
hoe dan ook , als pinkpop idd met 3 headliners komt uit het rijtje: the cure, foo fighters, mumford ansd sons, katy perry, guns n roses, 21 pilots, dan mogen we wel stellen dat Pinkpop weer helemaal mee doet!!.
Hangt natuurlijk ook af van de namen onder de headliners, maar de basis is dan prima

• Leuk
Waarderingen: brutus257
hoe dan ook , als pinkpop idd met 3 headliners komt uit het rijtje: the cure, foo fighters, mumford ansd sons, katy perry, guns n roses, 21 pilots, dan mogen we wel stellen dat Pinkpop weer helemaal mee doet!!.
Hangt natuurlijk ook af van de namen onder de headliners, maar de basis is dan prima
Ik zou GnR en Perry uit dat rijtje weghalen. Da's geen Champions League niveau.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW en thedude182
Mij lijkt nog altijd komende dinsdag vast te staan. Maar volgende week gaat het balletje normaal gezien wel rollen. Meteen een pakketje dan. Neem ik aan.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Users who are viewing this thread