Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volbeat speelt dan drie dagen achtereen.... Dat doen ze nooit echt als je naar die tourlijst kijkt. Zit altijd een dagje tussen. Daar zou ik een streep doorheen zetten.
In combinatie met The Cure en FF ben ik best blij met M&S, als het gecompenseerd wordt met wat gitarenwerk op de andere dagen kan ik de zaterdag er prima naar luisteren, Editors ervoor juich ik ook toe!
Helemaal mee eens. Noem mezelf wel fan van Editors, maar headliner is wel echt te veel van het goede. Onder de Pinkpop niche zeer geliefd, maar prima noord afsluiter. Ook gaat Tom, de zanger, juist een solo tour doen.
Ook mumford en twenty one pilots op een dag is een beetje de realiteit kwijt zijn…. Zijn beiden gewoon erg sterke headliners waar sommigen hier de enorme populariteit en grootte van onderschatten.
Helemaal mee eens. Noem mezelf wel fan van Editors, maar headliner is wel echt te veel van het goede. Onder de Pinkpop niche zeer geliefd, maar prima noord afsluiter. Ook gaat Tom, de zanger, juist een solo tour doen.
Ook mumford en twenty one pilots op een dag is een beetje de realiteit kwijt zijn…. Zijn beiden gewoon erg sterke headliners waar sommigen hier de enorme populariteit en grootte van onderschatten.
Paaspop is idd wel echt een ander soort publiek. Groot deel van de tickets was al verkocht voordat de eerste naam werd gelost en komen dus ook niet voor de grote namen.
Plus op Paaspop gaan veel om middernacht alvast naar huis, en editors was pas om 00.30-02.00 (of 03.00 want de klok werd verzet). Veel die wel tot na middernacht blijven gaan feesten en stonden bij Marlon Hoffstadt
Klopt helemaal, Paaspop moet zijn duurste headliners om half 11 neerzetten en niet om half 1. Omdat veel volwassen publiek dan al richting huis is. Lijkt er op dat ze dat dit jaar gaan doen.
Qua aanbod heb je dan zo'n beetje het beste headline trio van Europa dus ik zou mij daar niet zo druk om maken. Wie zou beter een dag kunnen dragen, TOP of M&S? En zien jullie ze ook nog beide op dezelfde dag staan?
Qua aanbod heb je dan zo'n beetje het beste headline trio van Europa dus ik zou mij daar niet zo druk om maken. Wie zou beter een dag kunnen dragen, TOP of M&S? En zien jullie ze ook nog beide op dezelfde dag staan?
Katy Perry zou alleen nog maar op zondag kunnen, wat tot nu toe ook geldt voor de FF (spelen geen 2 dagen achter elkaar). Hoop dan toch zeker wel dat ze voor FF gaan
Katy Perry zou alleen nog maar op zondag kunnen, wat tot nu toe ook geldt voor de FF (spelen geen 2 dagen achter elkaar). Hoop dan toch zeker wel dat ze voor FF gaan
hoe dan ook , als pinkpop idd met 3 headliners komt uit het rijtje: the cure, foo fighters, mumford ansd sons, katy perry, guns n roses, 21 pilots, dan mogen we wel stellen dat Pinkpop weer helemaal mee doet!!.
Hangt natuurlijk ook af van de namen onder de headliners, maar de basis is dan prima
Werd hier maandag toch gesuggereerd dat het "mogelijk" woensdag zou zijn. Maakt ook niet uit joh. Volgende week is ook goed. Verkoop start dan over 2 weken ongeveer?
hoe dan ook , als pinkpop idd met 3 headliners komt uit het rijtje: the cure, foo fighters, mumford ansd sons, katy perry, guns n roses, 21 pilots, dan mogen we wel stellen dat Pinkpop weer helemaal mee doet!!.
Hangt natuurlijk ook af van de namen onder de headliners, maar de basis is dan prima
Mij lijkt nog altijd komende dinsdag vast te staan. Maar volgende week gaat het balletje normaal gezien wel rollen. Meteen een pakketje dan. Neem ik aan.
Goed recht dat je ze beter vind maar Foo Fighters is natuurlijk een veel grotere vis als Gorillaz, The Cure en M&S staan op beide, vandaar dat ik dit rijtje beter vind als Werchter.