Pinkpop 2026

Was in mijn ogen ook de ideale pop headliner voor PP, maar jij denkt dat er geen pop headliner komt?
Ik kan hier ook nog een anticlimax in gooien nav een bericht wat ik voorbij zag komen bij festileaks ...... Maroon 5 als pop headliner...... Lijkt mij eerder een Sub headliner maar ik heb PP vergelijkbare acties zien uit halen. Of ze moeten Maroon 5 combineren met een zeer sterke Sub...

• Sad
Waarderingen: thedude182
PP:laat eens iets horen

Pink Help GIF by DenyseĀ®

net ook in het Foo's topic gepost, maar voor de mensen die denken dat Hellfest ook nog een optie is. Niet dus:

This will be the only French date of the tour, offering fans the opportunity to experience a monumental show without leaving the country.
BRON

• Leuk
Waarderingen: jefferke
Nu geloof ik wel 99,99 procent in. Typisch PP om niet mee met de stroom te gaan kan een andere bevestiging zijn.

Ook opvallend dat er ook echt niks dichtbij is voor de Foo's. München, Berlijn, Parijs.. echt vrije baan dan voor Pinkpop omdat ze wellicht wel moéten uitverkopen.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Benieuwd of Pinkpop Volbeat op zaterdag zet of zondag voor FF....
(Vrijdag voor The Cure gaat niet omdat ze dan GMM staan)

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Vrijdag The Cure - Zaterdag - Maroon 5 - Zondag - Foo Fighters . Lijkt mij op dit moment een vrij reƫel senario

Marion 5 lijkt mij niet een goede pop headliner. Gaat de popfans niet overtuigen voor een dag/weekend kaart en zal weinig draagvlak hebben bij de FF en The Cure fans. Moet echt een wereldster zijn zoals Sabrina of je kan er beter een Kings of Leon of 21P neerzetten dat beter matched met de andere headliners.

Heb je een hekel aan zaterdagen
Maroon 5 verkocht de vorige keer voor geen meter. Ging van Goffert naar Ziggo. Dus die kans lijkt me niet heel groot.
Ik vind Maroon 5 zelf absoluut niet geschikt als headliner maar als ze de lijn doorzetten met minimaal 1 pop naam verbaasd het me niks als daar voor word gekozen in vergelijking met andere headliners die van voorgaande jaren die ik die titel ook niet had gegeven. Maroon zie ik maximaal als Sub maar pinkpop maakt soms rare sprongen

Users who are viewing this thread