Pinkpop 2026

Wellicht was het oorspronkelijke plan om vandaag ook mee te gaan in de aankondigingen. Maar misschien is Pinkpop net als wat andere festivals Sabrina Carpenter misgelopen en zijn ze nog op zoek naar een vervanger? Ze willen graag in één keer alle headliners bekend maken ivm verkoop dagkaarten.

Ik zie dat op Mad Cool en NOS Alive Florence & The Machine erg hoog op het affiche hebben staan. Die valt voor Pinkpop zeer waarschijnlijk af ivm DTRH of de nog in te halen show op LL (los van de discussie of FATM een headliner is op Pinkpop)

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Heeft iemand trouwens Pinkpop via socials al gevraagd wanneer we de namen kunnen verwachten? ik vraag dit voor een vriend! 😛

Het is te hopen dat we hier niet te hard van stapel lopen en misschien wel headliners krijgen waar niemand aan gedacht heeft want dan kan het alleen serieus tegenvallen, vrees ik. PinkPop heeft misschien niks fatsoenlijk en wil daarom nog met niks komen? Altijd het ergste vrezen dan valt het meestal mee 😀.
ja, klopt, want die aankondiging voor The Cure duurt wel heel lang
dat gaat hem niet meer worden 🤭

Wat een line up voor de woensdag van Mad Cool! 😯
Zal er echt mee te maken hebben dat er op zo'n doordeweekse dag amper concurrentie is van andere festivals.
De kaartverkoop start daar maandag (17-11), dus in hun geval niet vrijdag zoals FF vermeldt. Als PP dan pas namen bekend gaat maken, vrees ik dat aardig wat mensen het zekere voor het onzekere nemen en Mad Cool combineren met een vakantie.

Bijlagen

• Screenshot_20251110-113027.Chrome.png
    Screenshot_20251110-113027.Chrome.png
    430,8 KB · Weergaven: 61
Heeft iemand trouwens Pinkpop via socials al gevraagd wanneer we de namen kunnen verwachten? ik vraag dit voor een vriend! 😛
Dan kun je ze beter mailen, duurt een dag of 4/5, dan krijg je antwoord.
Via de socials gebeurt niks totdat de stagiaire aangenomen is 😂

• Leuk
Waarderingen: BvdS
prima, en dan KOL op Noord en Volbeat als headliner ;) heb je hier iedereen wel tuk
Tuk als in

Tired Over It GIF

Dat is wel heel karig.
Mwoah, kwalitatief wellicht wat karig. Maar je spreekt met een bovenkant Foo Fighters - The Cure - Kings Of Leon toch een mega grote traditionele groep festivalbezoekers aan. Ik denk zelfs dat je meer kaarten verkoopt dan met Sabrina Carpenter waarbij een hoop fans veel liever een losse show pakken of totaal niet geïnteresseerd zijn in weekendtickets

Maar weer even een voorspelling, hopelijk de laatste en allang wetende dat het te mooi om waar te zijn is!

Vrijdag: The Cure (voorlaatse maar geadverteerd als headliner)-BMTH (sluit af)- Foreigner
Zaterdag: 21 Pilots- Kings of Leon- Teddy Swims
Zondag: Foo Fighters-Volbeat-Within Temptation

Wat ik verwacht qua Nederlandse artiesten: Suzan en Freek, De Staat, Son Mieux, De Jeugd Van Tegenwoordig
Andere artiesten waar ik op hoop: Wolf Alice, A Perfect Circle, Europe, Electric Callboy, Alter Bridge en Dogstar

Users who are viewing this thread