Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan hier ook nog een anticlimax in gooien nav een bericht wat ik voorbij zag komen bij festileaks ...... Maroon 5 als pop headliner...... Lijkt mij eerder een Sub headliner maar ik heb PP vergelijkbare acties zien uit halen. Of ze moeten Maroon 5 combineren met een zeer sterke Sub...
Marion 5 lijkt mij niet een goede pop headliner. Gaat de popfans niet overtuigen voor een dag/weekend kaart en zal weinig draagvlak hebben bij de FF en The Cure fans. Moet echt een wereldster zijn zoals Sabrina of je kan er beter een Kings of Leon of 21P neerzetten dat beter matched met de andere headliners.
Ik vind Maroon 5 zelf absoluut niet geschikt als headliner maar als ze de lijn doorzetten met minimaal 1 pop naam verbaasd het me niks als daar voor word gekozen in vergelijking met andere headliners die van voorgaande jaren die ik die titel ook niet had gegeven. Maroon zie ik maximaal als Sub maar pinkpop maakt soms rare sprongen