Rock Werchter 2026

Snap wel niet de hosannasfeer na die Mad Cool line-up. Heel spannend is die toch niet? Leuke namen hier en daar, maar toch héél veel meuk ook.
Het zit hem (voor mij) vooral in de dubbele bezetting bovenaan. co-head's en sub's
En daarnaast wat toffe zaken in de 'opvulling'

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Zeer sterke line up van Mad Cool. Misschien het enigste rare, geen Jack White daar te bespeuren.
Volgens mij gaat Jack White naar Oost-Europa touren. Wie niet de iberische combi NOS Alive doet met Mad Cool gaat bv naar Pohoda festival in Slowakije (dezelfde dagen als NOS Alive). The Cure en Gorillaz zijn op het Pohoda Festival al aangekondigd als headliners en er zijn nog twee headliner plekken vrij wellicht Jack White en Massive Attack (als ze hun gecanceld concert van dit jaar inhalen).

Ik dacht dat die meest recente Mad Cool leak wel realistisch werd geacht maar buiten FF en FATM (op de juiste dag) blijft daar nu verdomd weinig van over.

Geen Sabrina, Deftones, GNR, Jack White, Yungblud, Prodigy. Zelfs geen Muchos Mas. Terwijl die er vaker op stond.

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS en jimmywe
Poeh poeh poeh, zo veel moois wat van Mad cool door mag komen:
Moby
The war on drugs
The last dinner party
Dogstar (om toch even mister john wick te zien😜)
The warning
Florence + the machine
Lorde
Teddy swims
Kings of leon
Pixies
A perfect circle
Interpol
Pulp
The black crowes
David byrne
Kasabian
The vaccines

Dit kan nog wel eens (in de breedte ) een van de beste affiches ooit worden.

*note to myself : Koop goede wandel schoenen, want het zal veel wandelen worden om alles te kunnen zien 🥳

Denkpiste: als Sabrina en Mumford toch niet op pad gaan, dan gaat Werchter Florence toch niet laten passeren? Veel headliners op pad maar ik zie even niet wie de pistes nog zijn.

Waarom wordt hier continu gezegd dat FATM donderdag niet kan?
Donderdag is toch nog vrij, ze speelt vrijdag in Milaan.
Of mis ik iets?

Users who are viewing this thread