Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mumford dan toch allesbehalve een zekerheidje, net als Sabrina. Zie niet direct grote naam die nog kan afsluiten op donderdag. Tenzij ze voor een KOL - Moby gaan bijvoorbeeld.
Mumford headliner met KOL eronder, Florence onder The Cure. Of the Florence onder mumford en KOL onder the cure. Ookal vind ik dat de zekerheid van mumford naar beneden gaat.
Jack White ook nog geen Europese juli data, ik verwacht hem eigenlijk niet op Werchter.
Speelt in Croatië op 22-24 juni, zit eind juli weer in the US. Als hij langer in Europa blijft hangen hadden we hem inmiddels toch wel op Mad Cool, NOS Alive, Roskilde, Main Square of Open'er zien verschijnen??
Lijkt me vooral dat die oude Mac Cool leaks (uiteraard moest het weer vanuit Mad Cool lekken) een situatie was die nu niet meer is. Maar wel een goed voorbeeld hoe opties en plannen kunnen wijzigen, een line up kan evolueren naar plan B of C.