Graspop Metal Meeting 2026

Hoeraaa, 8p tent in orde. Nu echt aftellen zonder stress! Die tenten van 6 waren weeral zo snel weg zeg. Ben blij dat wij ondertussen met 2 man meer zijn :)
Die 6p tenten is een mysterie hoe die altijd zo snel weg zijn, denk dat er gewoon heel weinig beschikbaar zijn.
Ik doe zelfs geen moeite meer om te wachten of er nog ergens eentje terugvalt en ga gewoon standaard voor de 8p.

heb zojuist ook een mail gestuurd
heb ook nog een screenshot kunnen maken van de oude prijs dus mocht iemand deze nog willen laat maar weten
ben ook bang dat het niet veel gaat uithalen maar wel een bijzondere actie dit
Een screenshot van de oude prijs wordt op prijs gesteld. Kun je 'm hier op het forum plaatsen?
Ik verwacht er ook niet veel van, maar het voelt mij wel als een principedingetje, en vond dat ik er richting de organisatie wel een signaal over moest afgeven.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en saurus
Combi vip en tip-up binnen. Wachtrij Inferno stond ik 527e. Voor Combi Vip stond ik 5e. Vorig jaar was ik er niet in geslaagd om een tip-up te bemachtigen. Toen maar die 2P boutique tent gepakt. Ik denk niet dat ze toen die boutique tenten allemaal verhuurd hebben gekregen. Misschien dit jaar terug meer tipup tenten op de Inferno en wat minder boutique tenten
Lijkt me eerder omgekeerd, meer boutique tenten en minder (of gelijk) tip-ups.
Vorig jaar was er nog een stuk tip-ups aan de boutique tenten, nu niet meer en staan ze allemaal samen.

Aangezien ook sneller dan vorig jaar weg waren (in mijn herinnering) lijkt het eerder op minder tip-ups..
Boutique brengt meer op zeker.

Een screenshot van de oude prijs wordt op prijs gesteld. Kun je 'm hier op het forum plaatsen?
Ik verwacht er ook niet veel van, maar het voelt mij wel als een principedingetje, en vond dat ik er richting de organisatie wel een signaal over moest afgeven.

Is voor mij meer dan een principedingetje, eigenlijk.
Op voorhand een prijs communiceren, vervolgens deze plots verhogen en daarna "ineens" aanpassen op de website vind ik ongepast.

• Leuk
Waarderingen: Reislustig en saurus
1762594631954.png

Hierbij, hopelijk heeft iemand er iets aan.

• Leuk
Waarderingen: talos654
In principe heb je wel een stevig argument als ze de prijs op de site zetten. Het is redelijk dat je er van uit gaat dat deze juist is, en je hebt geen tijd om eerst te verifiëren door de snelle verkoop.
Hopelijk lossen ze het netjes op.

eventueel test aankoop aanspreken in belgie is een consumentenorganisatie screenshots zijn miss voldoende bewijs voor hen?

Direct maar verder met inluisteren
Dacht ik zet even een liveshow op van Letlive.
Vervolgens zie ik de zanger in zijn onderbroek de basedrum kapot slaan met zijn handen
Vreemde eerste kennismaking

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel
Klopt.

De Tip-ups stonden aan 449 euro. Alle Tip-ups verkopen uit aan een prijs van 499 euro per tent. Nadat ze uitverkocht zijn, past Graspop de prijs op de site aan. Ik wil hier niet te zeer over klagen aangezien ik weet dat festivallen sowieso een dure hobby is, maar 50 euro is toch wel een degelijk bedrag. Aangezien ze het eerst aanbieden aan 449 euro, voel ik me wel deels bekocht. Zeker met de "subtiele" aanpak van Graspop om de fout in de kiem te smoren.
In alle communicatie stond inderdaad 449 euro. Die 50 euro terug krijgen wordt moeilijk, maar je mag wel kosteloos annuleren

Hoeveelste was je in de rij ik stond op plek 1000 Maar ik ben dus wel gewoon de l** voor Metal Park Ik zit dus gewoon weer in een festi hutje op Inferno
Ik was 102, dus nog redelijk van voor. Een vriend van me was iets in de 500 en tegen dat ze erdoor waren, konden ze enkel nog '6 person select' kiezen...
Vorig jaar had ik ook niet direct prijs, maar ik heb meer dan een uur blijven proberen en had toch eentje van 4 personen rond 11:15... Maar dat geeft wel stress.

Ik hoop toch echt wel dat die in 2027 gaan touren. Die hebben een veel te sterke backlog aan muziek om verloren te laten gaan
Waarom geen reünietournee met Tarja voor de 30e verjaardag van het album Oceanborn? 😁 Ik droom een beetje, denk ik 😅

• Leuk
Waarderingen: won666
Lijkt me eerder omgekeerd, meer boutique tenten en minder (of gelijk) tip-ups.
Vorig jaar was er nog een stuk tip-ups aan de boutique tenten, nu niet meer en staan ze allemaal samen.

Aangezien ook sneller dan vorig jaar weg waren (in mijn herinnering) lijkt het eerder op minder tip-ups..
Boutique brengt meer op zeker.
Tipup vakje lijkt me toch groter dan vorig jaar. Mede doordat ze al die groepstent verplaatst hebben. Boutique tenten stonden vorig wel niet zoals op het plan van 2025 aangeven maar zoals op van 2026, met idd nog een stukje tipup tenten erbij

Bijlagen

• Screenshot_20251108_105459_Gallery.jpg
    Screenshot_20251108_105459_Gallery.jpg
    364,3 KB · Weergaven: 45
  • Screenshot_20251108_103058_Facebook.jpg
    Screenshot_20251108_103058_Facebook.jpg
    311,4 KB · Weergaven: 44

Users who are viewing this thread