Pinkpop 2026

Als het de 10e is zullen ze toch moeten opschieten met de Gouden Tip want die komt normaliter toch vlak voor de eerste drop? Dus ik gok ook later.

Die Gouden tip is toch ook alleen maar voor de bühne?
Daarmee pas half november komen als het gros van de bands al door heel Europa geboekt is voelt toch als mosterd na de maaltijd.
Het gaat geloof ik meer om het idee dat ze wat meer inzicht hebben in wat mensen graag willen zien en dat ze artiesten tegenkomen die bij hen wellicht nog relatief onbekend zijn. Voor Pinkpop 2026 zal dat inderdaad wel te laat zijn, maar heb het idee (wellicht valse hoop) dat ze het wel meenemen naar de editie erna. Zo stond Almost Monday afgelopen editie op stage 4, terwijl dit mijn gouden tip was voor editie 24. Wellicht stom toeval, maar zou ook best kunnen dat ze de gouden tips wel meenemen voor de volgende editie.

Die Gouden tip is toch ook alleen maar voor de bühne?
Daarmee pas half november komen als het gros van de bands al door heel Europa geboekt is voelt toch als mosterd na de maaltijd.
Eens, ik heb er ook nooit een touw aan vast kunnen knopen.
Kom dan op zijn minst met een soort van prijsuitreiking/bekendmaking wat het is geworden en zet de tipgever in het zonnetje.
Of heb ik iets gemist.
Net als de enquête, wel van alles vragen maar niets delen

Mad Cool komt maandag met line up zo wordt gemeld op efest...
Al melden ze het zelf (nog) niet...

Laatst bewerkt:
Eens, ik heb er ook nooit een touw aan vast kunnen knopen.
Kom dan op zijn minst met een soort van prijsuitreiking/bekendmaking wat het is geworden en zet de tipgever in het zonnetje.
Of heb ik iets gemist.
Net als de enquête, wel van alles vragen maar niets delen
Volgens mij hebben ze 1 jaar gehad dat de gouden tip nothing but thieves was en dat ze ook daadwerkelijk op pinkpop stonden.

Dat wordt maandag een drukke dag.
Zouden we Within Temptation nog ergens voorbij zien komen. Ik heb nog een beetje de stille hoop dat ze tussen België en Slowakije via Landgraaf komen.

• On fire
Waarderingen: DennisvdBr
Als Foo Fighters inderdaad op NOS en Mad Cool staan dan zal Pinkpop maandag ook wel komen.....
🤔

Foo Fighters zou 10 juli NOS doen… dus wel degelijk festivals…
Blijkbaar 🎉

kom er maar in

dave grohl GIF

• On fire
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread