Graspop Metal Meeting 2026

nog 30 namen te gaan (excl. coverbands) ben wel benieuwd naar die donderdag headliner, echt geen idee :unsure:

sub voor volbeat, deep purple of sammy hagar ??
marquee afsluiters of vrij/zat. kreator, kamelot ??

vorig jaar nieuw pakketje op 30 januari.
Ik denk eerder A Perfect Circle. Ik hoop iets anders, maar qua grote namen...

APC kan niet op donderdag, hebben dan al een andere show staan dacht ik

Evanescence is een prima optie als sub op vrijdag, kans is nihil dat die boven within temptation en limp bizkit worden geplaatst. Zou ze wel graag eens zien.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
APC kan niet op donderdag, hebben dan al een andere show staan dacht ik

Evanescence is een prima optie als sub op vrijdag, kans is nihil dat die boven within temptation en limp bizkit worden geplaatst. Zou ze wel graag eens zien.
1762172099738.png

APC idd ander optreden

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dacht dat er in de afgelopen jaren ook wel een editie is geweest dat Download gewoon een week eerder dan de rest een naam aankondigde vanwege dan vermoedelijk extra te hebben betaald voor exclusiviteit?

Lijkt erop dat er consensus op dit forum is dat Evanescence sub hoort te zijn ipv headliner.

Hoewel ik het er zelf niet mee eens ben, en graag de beproefde combinatie van WT en Evanescence had gezien (goed voor 2x sold out ziggo dome in 2022). Kan ik me vinden in de redenering dat ze als op zichzelf staande band misschien niet die populariteit in Europa hebben.

Het is daarom waarschijnlijk dat ze alleen als headliner te vinden zijn als eventueel pakketje samen met WT. Maar anders staan ze er of niet, of een stapje lager.

Wat APC betreft, ik denk dat zij vrijdag de sub zijn. Dat zou mooi zijn, hoewel ik persoonlijk de voorkeur geef aan bijvoorbeeld Rise Against.

• Leuk
Waarderingen: Ahbon
Wat APC betreft, ik denk dat zij vrijdag de sub zijn. Dat zou mooi zijn, hoewel ik persoonlijk de voorkeur geef aan bijvoorbeeld Rise Against.

Dacht dat APC naar Werchter zou gaan, op de zondag bij The Cure of iets dergelijks. Anders waren ze al wel aangekondigd.

Dacht dat APC naar Werchter zou gaan, op de zondag bij The Cure of iets dergelijks. Anders waren ze al wel aangekondigd.
Ik denk niet dat daar iets over bekend is gemaakt. Tenzij ik iets gemist heb, denk ik dat de kans dat ze in Werchter of GMM spelen nog steeds min of meer gelijk is (al is de kans groot dat de balans doorslaat naar Werchter).

Hallo.

Ik meen dat jullie vorig jaar problemen hadden met tickets te kopen omdat ideal niet werkte op ticketmaster.be. klopt dat?

Ik denk niet dat daar iets over bekend is gemaakt. Tenzij ik iets gemist heb, denk ik dat de kans dat ze in Werchter of GMM spelen nog steeds min of meer gelijk is (al is de kans groot dat de balans doorslaat naar Werchter).
Als APC er stond waren ze al bekend gemaakt lijkt me, dus lijkt me RW logischer.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Hallo.

Ik meen dat jullie vorig jaar problemen hadden met tickets te kopen omdat ideal niet werkte op ticketmaster.be. klopt dat?
Dat klinkt als iets dat iemand van de organisatie zou vragen

Joel Dommett Dancing GIF by The Masked Singer UK & The Masked Dancer UK

Manny!
Wie komt er op donderdag Manny?

Mannnyyy

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread