Best Kept Secret 2026

Ook terug aanwezig, voor de 9de opeenvolgende keer.
Valt wel op dat onze groep terug veel groter geworden is. Tot en met 2022 zaten we telkens in een groepslodge van 14p. In 2023 waren we maar met 6, in 2024 met 8 en vorig jaar terug met 6. Volgend jaar terug de volledige 14.
Afgaande op de reacties hier en dus eigen ervaringen wordt het sowieso een pak drukker volgend jaar?
Er is nog 1 accommodatie op het Lake Resort te boeken en 2 op het Safari Resort dus dat verkoopt vandaag wel uit. Dat lijkt toch wel veel sneller dan andere jaren.

• Leuk
Waarderingen: swami
Ik las dat Win en Regine van Arcade Fire hebben aangegeven te gaan scheiden, maar wel nog door willen met Arcade Fire.. Waar het toch al een minieme kans was dat die nog eens geboekt zouden worden, is het nu helemaal van tafel denk ik dan. Wellicht ook maar beter ook.

🚨🚨🚨Einde inschrijven Festileaks Voorspel 2026 in zicht 🚨🚨🚨

Het is weer eerder donker, de klok is weer een uur achteruit gegaan, het is weer kouder en dus tijd om lekker warme chocolademelk bij een knisperend houtvuurtje te drinken. Wat deze gezellige periode vol met feestdagen ook met zich meebrengt... De festivals komen al volop met de aankondigingen voor het festivalseizoen van 2026. Hiermee wordt het misschien makkelijker om de vragen te beantwoorden. Maar let er wel op, je mag geen acts meer kiezen die al zijn aangekondigd. Mocht je na de eerste aankondigingen nog geen gokje gedaan hebben en toch nog een gokje willen doen, dan moet dat vóór 1 november 2025 geplaatst zijn. Dit betekent dat je op het moment van schrijven nog exact 4 uur hebt. Zien we jouw voorspelling nog? Hierbij de link naar het topic en de vragen!

Festileaks VoorSpel 2026

Lucky Done Gone op zaterdag.
Σtella ook op zondag.
Bij Blood Incantation staat 12 juni (dus vrijdag) maar lijkt naar begindatum van festival te verwijzen en niet zeker naar die specifieke dag.

Vrijdag: Ata Kak
Zaterdag: Nick Cave & The Bad Seeds, Lucky Done Gone
Zondag: Ethel Cain, Mac DeMarco, Joey Valence & Brae, Σtella

Lucky Done Gone op zaterdag.
Σtella ook op zondag.
Bij Blood Incantation staat 12 juni (dus vrijdag) maar lijkt naar begindatum van festival te verwijzen en niet zeker naar die specifieke dag.

Vrijdag: Ata Kak
Zaterdag: Nick Cave & The Bad Seeds, Lucky Done Gone
Zondag: Ethel Cain, Mac DeMarco, Joey Valence & Brae, Σtella
Als Jack White op die zondag staat, dan instant buy voor een dagkaart.

Net op London Calling twee undercardnamen gezien: Mên an Tol & Getdown Service.

Mên An Tol vond ik een prima band. Strak gespeeld, goede stem, eigenlijk precies zoals je het op Spotify hoort. Zelf mis ik een beetje het randje en vind ik het wat jaren '90 Pinkpop, maar het is zeker geen verkeerde act.

Getdown Service moet muzikaal wel de minste act zijn die ooit op BKS heeft gestaan, maar voor de muzikaliteit zullen ze niet zijn geboekt. Dit lijkt me vooral een poging tot een humoristisch feestje dat best zal slagen voor wie het grappig vindt. Energiek is het in ieder geval wel.

Ook nog Jasmine 4t alsnog gezien (lukte dit jaar niet door een clash). Wisselvallig optreden, zeker boeiend.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ben enigzins dronken maar die Ethel Cain boeking is echt insane, dat gaat echt monumentaal worden.

Wat zalig dat BKS weer terug is in haar oude vorm ❤️
Het is nog maar even zien hoe die undercard gaat uitpakken, het begin is er aan de bovenkant absoluut.

• Leuk
Waarderingen: Dutchman

Users who are viewing this thread