Best Kept Secret 2026

Preach! Ik heb lange tijd in de hardstyle scene gezeten, waar het dus de norm is om veel eigen producties te draaien. Als je dan regelmatig naar feesten gaat (waar dus ook veelal dezelfde dj's staan), kun je de setlists van tevoren al grotendeels invullen. Elke keer weer dezelfde hitjes, weinig verrassing.
Ik kan me voorstellen dat het wel één keer geweldig is, om al je favoriete nummers op een indrukwekkend soundsystem te horen. Maar dan moet je niet te vaak naar dezelfde DJ gaan, nee.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
LL-publiek natuurlijk wel wat anders dan BKS-publiek, maar idd.. Gaat heel erg druk worden, sowieso.
Bij KI/KI vond ik het op BKS nog wel te doen qua drukte in de TWO. Zou dat bij Job heel anders zijn?

Vergeleken bij Lowlands is het sowieso al handig dat de tent wat meer open is dan de Bravo (waar ik het afgelopen jaar door de extreme drukte echt niet leuk vond).

Bij KI/KI vond ik het op BKS nog wel te doen qua drukte in de TWO. Zou dat bij Job heel anders zijn?

Vergeleken bij Lowlands is het sowieso al handig dat de tent wat meer open is dan de Bravo (waar ik het afgelopen jaar door de extreme drukte echt niet leuk vond).
Denk dat KI/KI populairder is tbh.

Ik denk dat je bij Job Jobse niet naar albums of nummers moet zoeken, maar beter een DJ-set op YouTube op kan zoeken.
Job was als DJ kwalitief velen malen beter toen hij met Innervisions de line-up deelde. Nu is het wel allemaal wel erg makkelijk wat hij draait.

Ik ben er ook weer bij! Vorig jaar voor het eerst geweest, toen al verkocht geraakt aan de sfeer van het festival. Nu met deze fantastische line-up, kijk ik er enorm hard naar uit!

Alle headliners zijn voor mij direct must sees & dan ook nog eens namen als Ethal Cain, Wolf Alice, blood incantantion, Joey Valence & Brae, Tropic fuck storm!

Zin in!!

Ben benieuwd hoe je het gaat vinden, ook in vergelijking met Lowlands waarover jij volgens mij nu zo enthousiast bent als ik 10 jaar geleden ook was. :)

Ik heb mijn kaartje ook weer binnen!
Haha ik ben ook heel benieuwd! Ik denk zelf dat de dingen die ik op Lowlands als minpunten ervaar zoals, de grootte de drukte, bepaald feestpubliek op BKS totaal anders zijn. Wat ik denk ik vooral heel erg ga missen is het randprogramma, waar ik op Lowlands wel elke dag gebruik van maak, zoals cabaret, theater en wetenschap.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en Matthijs
Jack White speelt live ook heel wat White Stripes-nummers (6 à 7 de laatste tijd) en enkele Raconteurs-nummers (een 2-tal, incl. Steady As She Goes). 🎉🥳

Ik zou vooral ook zijn laatste eigen plaat goed luisteren. Speelt die veel van en hoort wat mij betreft tot zijn beste werk ooit.
Ja, welnu de nadruk ligt de laatste tijd toch vooral op nummers van zijn eerdere bands (en covers). Vandaar dat ik het zo vermeldde. (check via setlist.fm)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ook terug aanwezig, voor de 9de opeenvolgende keer.
Valt wel op dat onze groep terug veel groter geworden is. Tot en met 2022 zaten we telkens in een groepslodge van 14p. In 2023 waren we maar met 6, in 2024 met 8 en vorig jaar terug met 6. Volgend jaar terug de volledige 14.
Afgaande op de reacties hier en dus eigen ervaringen wordt het sowieso een pak drukker volgend jaar?

Users who are viewing this thread