Graspop Metal Meeting 2026

Jimmy heeft gewoon gelijk. Er zit een band bij die amper tot niet genoemd wordt hier.
Ik weet niet of ik hier nu hyped of niet hyped van moet worden. Voor mijn gevoel heb ik alles weleens kort meerdere keren voorbij zien komen. Van Yungblud tot Slayer tot SOAD tot Bad Omens...

Eentje die ik nog niet heb gezien is AC/DC, dus ach, gooi ik die frikandel maar even door de gang.

Overigens zie ik The Offspring al op meerdere plekken in dat weekend staan waaronder Polen en Duitsland 2x (Hurricane en Southside Festival zijn 2 losse toch?). ALS ze dan nog een extra dagje in dat weekend doen lijkt mij Pinkpop meer voor de hand liggen? En ik heb al helemaal niet scherp of überhaupt de datum (zaterdag) wel kan voor ze.
EDIT: Wat lul ik uit m'n nek, Offspring staat op Jera, die komen echt niet ook nog GMM of Pinkpop doen lijkt mij.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Koekdoos
Toch mooi dat we alles zo uitverband halen dat er weer namen als AC/DC, Metallica en Foo Fighters gokken:ROFLMAO:

Die logica volg ik niet, Jera en Graspop hebben ieder jaar heel veel overlap toch?
Heel veel vind ik persoonlijk wel meevallen. En een naam die al even bekend is voor JERA vind ik nou niet echt een knaller voor GMM.
The Offspring was ook echt maar ''net'' een logo band op de poster in 2022. Als die nu in zo'n rijtje van 4 komen, tja het kan, maar dan snap ik daar echt niets van.

Jera: Nederland - GMM: België

Dat ze Jera doen, maakt toch niks uit voor Graspop?
Klopt maar die afstand kan je nog net niet springen. Maargoed, het zou inderdaad kunnen maar ik voel 'm echt niet.

IDLES ?

Waar kunnen ze die anders kwijt volgende zomer ?
Te snel om opnieuw op Werchter of Pukkelpop te zetten. Te rock voor Dour. Krijgt niet genoeg volk in beweging om een dag Lokerse te dragen. ...

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: jarne en bunsofsteel
Heel veel vind ik persoonlijk wel meevallen. En een naam die al even bekend is voor JERA vind ik nou niet echt een knaller voor GMM.
Oh nee niemand zegt ook dat het een knaller is, is voor GMM ook geen headliner natuurlijk
The Offspring was ook echt maar ''net'' een logo band op de poster in 2022. Als die nu in zo'n rijtje van 4 komen, tja het kan, maar dan snap ik daar echt niets van.
The Offspring was vorige keer de north stage sub voor Deftones, dus zou gewoon dezelfde positie zijn :)

Denk ook niet dat Offspring nu echt de verrassing gaat zijn waar de insiders het over hebben nee.

• Leuk
Waarderingen: Akephalos

Users who are viewing this thread