Graspop Metal Meeting 2026

Ze zouden beter de jupiler stage eens een dag een folk-party stage van maken zoals ze in 2007 met marquee 1 gedaan hebben.
Toen had je achtereenvolgens eluveitie, turisas, moonsorrow, korpiklaani, finntroll en amon amarth.

Maar dan nu met
Vanaheim, trollfest, heidevolk, windrose, ensiferum en eluveitie ofzo
Om enkele te noemen die toch al ff nietmeer op graspop hebben gestaan.

Mijn gok voor headliners
Do: gojira en ghost
Vr: volbeat en twisted sister
Za: Electric callboy en limp bizkit met ervoor architects en a day to remember
Zo: sabaton en Marilyn manson

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Mijn gok voor headliners
Elke lineup zonder GNR juich ik toe😜
Maar zonder gekheid, Limp Bizkit zou ik als headliner een tekortkoming vinden. Ben echt fan van ze, maar dan zouden ze wel een echt andere show neer moeten zetten als de laatste doorkomst. Heb echt genoten, maar was niet headliner waardig

Mijn gok voor headliners

Qua headliners lijkt me dat wat onevenwichtig verdeeld over donderdag en zaterdag, zou denken dat Ghost wisselt met iets van de zaterdag.

Mijn gok voor headliners
Top 4 daagse wel.
bmth naar 27dan?

Elke lineup zonder GNR juich ik toe😜
Maar zonder gekheid, Limp Bizkit zou ik als headliner een tekortkoming vinden. Ben echt fan van ze, maar dan zouden ze wel een echt andere show neer moeten zetten als de laatste doorkomst. Heb echt genoten, maar was niet headliner waardig
Klopt wel maar denk dat ze enkel touren als headliner komende zomer, heb ze vorige keer ook bewust geskipt wegens te vaak gezien. Van mij mag er net zo goed een classic metal band bij komen hoor. We zullen het wel zien voor de 8ste november denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Liever geen grote naam dan GNR die twee headliners in het donker inneemt

Zie ook echt geen mogelijke andere grote headliner
Moet niet per se echt groot groot zijn. Maar misschien iets als A perfect Circle daar nog bij?

A Perfect Circle, Electric Callboy, Limp Bizkit, Architects?

Of is dat te stacked?

• Leuk
Waarderingen: Projunk
Is de rechtszaak tegen Marilyn Manson nog lopende ?
Ik zie toch dat hij terug meer en meer geboekt wordt, dus misschien ook minder aan de hand dan verspreid werd ?

Vanwaar denken jullie Limp Bizkit, gitarist toch pas overleden ?

Moet niet per se echt groot groot zijn. Maar misschien iets als A perfect Circle daar nog bij?

A Perfect Circle, Electric Callboy, Limp Bizkit, Architects?

Of is dat te stacked?
Ah had je andere comment even gemist, dat je het over de zaterdag had

Opzich zijn er genoeg potentiële sterke subs op tour

Electric Callboy en Architects als subs op 1 dag zou wel erg stacked zijn ja denk dat die beiden wel als grootste bands onder de headliners kunnen staan

Electric callboy zou ook die ontbrekende south sub kunnen zijn op de vrijdag, dat die later aangekondigd worden ivm hun zaalshow?

Within temptation, Alice cooper, a perfext circle,.. zouden die alleen nog al hl kunnen binnenvallen?

Is de rechtszaak tegen Marilyn Manson nog lopende ?
Ik zie toch dat hij terug meer en meer geboekt wordt, dus misschien ook minder aan de hand dan verspreid werd ?

Vanwaar denken jullie Limp Bizkit, gitarist toch pas overleden ?
Bassist is inderdaad net overleden. Maar dit gaat natuurlijk over een tour volgend jaar Juni. Rouwen is 1. Maar inkomsten zijn 2. En dat bedoel ik met respect. Sam was 1 van de oprichters van LB. Maar ze zullen toch ook door willen. Het ijzer moet toch gesmeed worden als het heet is.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread