Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is niet uitgesloten dat ze op dezelfde dag komen, in het verleden wel vaker voorgekomen. Maar ik verwacht eigenlijk eerst nog een aanpassing van de site en socials.
Het is niet uitgesloten dat ze op dezelfde dag komen, in het verleden wel vaker voorgekomen. Maar ik verwacht eigenlijk eerst nog een aanpassing van de site en socials.
ff terug gelezen in het forum van vorig jaar.
13 november werd de graspopsite leeggehaald, poster naar kopje geschiedenis
15 november nieuwe lay-out skullie
19 november 1st naam
Ik vrees voor je dat zo'n verlossing nooit van lange duur zal zijn.
Sabaton en Graspop is een match made in heaven.
Weinig bands die zoveel beleving teweegbrengen, plus een hernia van alle crowdsurfers...
Love it or hate it, 'party metal' trekt gewoon veel volk, ook metalheads houden wel van een feestje.
Er zal dan ook sowieso ieder jaar wel een grote naam staan van het rijtje Sabaton, Alestorm, Electric Callboy, Dropkick Murphys, etc.
Zowel ghost als parkway drive hebben nog geen enkel europees festival bekend gemaakt, dus zeker zou ik ze niet noemen. Ik denk dat sabaton, volbeat en twisted sister (laatste mogelijk geen hl) enige vrij grote zekerheden zijn van grote namen. En zelfs die kunnen nog steeds niet komen uiteindelijk.
Als ik je post niet gezien had had ik vrijwel dezelfde lijst opgeschreven denk ik. Wellicht BMTH en Gojira omgewisseld en nog Alter Bridge erbij voor de undercard maar verder wel exact hetzelfde
Als ik je post niet gezien had had ik vrijwel dezelfde lijst opgeschreven denk ik. Wellicht BMTH en Gojira omgewisseld en nog Alter Bridge erbij voor de undercard maar verder wel exact hetzelfde
Verder zou ik nog gelukkig worden van Anthrax, Forbidden, Evergrey, Avantasia, Accept 50 years, Sepultura, Pain, ... . Geen enkele band die ik nu noem (ook hierboven niet) die ik nog niet gezien heb maar ik heb allemaal bands genomen die in juni minstens een Europese festival show hebben in 2026(kan wel zijn dat het een festival show is in bv eerste weekend maar ok). Tot hier toe blijf ik redelijk hard op mijn honger zitten omdat er amper nog zaken worden aangekondigd die ik nog niet gezien heb, maar dat is een beetje het probleem dat @Koekdoos ook al denk ik vaak omschreven heeft. Maar soit, als van deze bands minstens 3 bands op Graspop staan ben ik er bij. Voor Megadeth al minstens één dag
Voor mij zijn BMTH en Breaking Benjamin de belangrijkste namen die nu touren rondom die periode. Normaliter zou ik Bad Omens en Three Days Grace erbij zetten, maar die ga ik beide in december al zien. Rise Against zou ik ook tof vinden.