Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Soulwax zou wel kunnen als afsluiter Teddy. Zie dat niet werken als headliner eigenlijk.
Dat lijkt mij inderdaad ook een mooiere spot, maar als al veel van het budget op gaat naar The XX en Nick Cave, vind ik een headliner positie voor hen ook niet verkeerd.

Anders inderdaad Teddy afsluiter. Weval en Soulwax als Teddy afsluiters dit jaar?

Dat lijkt mij inderdaad ook een mooiere spot, maar als al veel van het budget op gaat naar The XX en Nick Cave, vind ik een headliner positie voor hen ook niet verkeerd.

Anders inderdaad Teddy afsluiter. Weval en Soulwax als Teddy afsluiters dit jaar?
Ja dat zou zeker wel kunnen.

Wel een redelijk snelle return voor Gorillaz. Zou het wel snappen als ze die laten lopen.

In sommige gevallen is 4 jaar echt best wel lang genoeg voor headliners, maar heb niet het idee dat de drang om ze weer te zien bij Gorillaz echt groot genoeg is om ze al weer te verantwoorden

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Het is toch ook vooral een zaak te pakken wat je kan pakken, binnen het concept van je festival.

Ja voor een act die eerst op een andere stage of slot stond, maar voor een headliner vind ik het dan weer vrij kort.
Ik deel deze mening. Ik hoop ook stiekem om iedere keer nieuwe headliners te zien aangezien ik alleen naar DTRH ga gedurende het festivalseizoen. Als er veel op herhaling komt dan is het misschien de moeite waard om een keer ergens anders te gaan kijken.

Ik ben gek van Gorillaz, maar vind het zelf ook wel heel snel weer. Lowlands had ik logischer gevonden. Niet dat ik er niet alsnog dik van ga genieten hoor.

En inderdaad: ik geloof best dat je als festival pakt wat beschikbaar/haalbaar voor je is.

Zou wel blij zijn met deze herhaling. De vorige keer heb ik weinig herinneringen aan en stond ook niet op een beste plek. Even een goede herkansing pakken!

Eerlijk is eerlijk. Als Damon Albarn wat minder drinkt deze keer heb je sowieso een heel andere show.
Dat zou wel fijn zijn. Vorige keer was niet bepaalde zijn beste optreden. Al had hij er zelf volgens mij wel veel lol in. Zijn optreden tijdens de 1e of 2e editie van DTRH vond ik dan wel weer fantastisch.

Users who are viewing this thread