Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou voor mij een instant ticket buy zijn en de rest goed maken in elk geval.. Had gehoopt dat ze op Boutique zou staan, nu dat het geval niet lijkt te zijn zou het een mooie surprise op de gewone Werchter kunnen zijn ja.
Ja, ok. In de basis had de organisatie dit wel kunnen vermoeden en dat deden ze natuurlijk. Blijkbaar was het nodig, we kregen er wel een geweldige headlineshow voor terug.
Dus morgen zeer waarschijnlijk Florence en dan ben ik benieuwd wat we daarna gaan krijgen. als dat hem word morgen staat het nu op 1 must, 1 kans geven indien er geen goeie barn head is en 1 niet bekijken.
Beetje alles op de main stage die dag. Zelfs Amyl kreeg er amper deining in. Het is niet dat de leden van De La Soul niet aan het publiek getrokken hebben.
Dus morgen zeer waarschijnlijk Florence en dan ben ik benieuwd wat we daarna gaan krijgen. als dat hem word morgen staat het nu op 1 must, 1 kans geven indien er geen goeie barn head is en 1 niet bekijken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de beide keren dat ik ze heb gezien, nooit echt een blijvende indruk heb overgehouden. Maar haar laatste nummer vind ik echt heel sterk. Dus ik ga het zeker aanmoedigen dat ze er gaat staan.
Zou Lorde echt zo weinig eisen hebben dat ze genoegen neemt met een plekje als derde laatste? Haar tour is hopeloos uitverkocht: allemaal zalen van 8k tot 20k. Dan verwacht je toch wel dat ze minstens sub wil zijn? Op haar NOS dag zie ik Teddy Swims of Buraka Som Sistema echt niet meer boven haar belanden. De grootste namen op die dag zullen nu ook wel bekend zijn denk ik.
Zou Lorde echt zo weinig eisen hebben dat ze genoegen neemt met een plekje als derde laatste? Haar tour is hopeloos uitverkocht: allemaal zalen van 8k tot 20k. Dan verwacht je toch wel dat ze minstens sub wil zijn? Op haar NOS dag zie ik Teddy Swims of Buraka Som Sistema echt niet meer boven haar belanden. De grootste namen op die dag zullen nu ook wel bekend zijn denk ik.
Denk dat Lorde's grootste eis misschien is om de mainstage te staan en in het grootste font. Op PS22 was ze destijds ook geen headliner, ook al had dat wel gekund.
Wie weet, ik ben benieuwd. Ik zou het bijvoorbeeld jammer vinden (vooral voor haar) dat ze bij daglicht op RW zou spelen terwijl ze dat op PKP in het donker zou kunnen doen. En nee, ik zie haar echt niet als Barn-headliner...