Rock Werchter 2026

Ik denk dat gaga te groot is. Als er een pop artiest zou komen, zou zij trouwens wel de beste boeking voor mij persoonlijk zijn
Zou voor mij een instant ticket buy zijn en de rest goed maken in elk geval.. Had gehoopt dat ze op Boutique zou staan, nu dat het geval niet lijkt te zijn zou het een mooie surprise op de gewone Werchter kunnen zijn ja.

Goh, eerder aan de organisatie, zou ik zeggen. Khruangbin deed ook maar gewoon hun ding op die ondankbare plek op de affiche.

Maar nee, die keer lag het zeker niet aan het publiek. :)

Ja, ok. In de basis had de organisatie dit wel kunnen vermoeden en dat deden ze natuurlijk. Blijkbaar was het nodig, we kregen er wel een geweldige headlineshow voor terug.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en Mr. Y
Dus morgen zeer waarschijnlijk Florence en dan ben ik benieuwd wat we daarna gaan krijgen. als dat hem word morgen staat het nu op 1 must, 1 kans geven indien er geen goeie barn head is en 1 niet bekijken.

• Leuk
Waarderingen: WardAgain
Dus morgen zeer waarschijnlijk Florence en dan ben ik benieuwd wat we daarna gaan krijgen. als dat hem word morgen staat het nu op 1 must, 1 kans geven indien er geen goeie barn head is en 1 niet bekijken.
Ik ben ook heel benieuwd welke dag ze er zou staan. Ik hoop toch eerder naar een plek als sub of in combo met en na 21 Pilots.

Florence is geen sub maar wel echt een headliner imo.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de beide keren dat ik ze heb gezien, nooit echt een blijvende indruk heb overgehouden. Maar haar laatste nummer vind ik echt heel sterk. Dus ik ga het zeker aanmoedigen dat ze er gaat staan.

Is het al bevestigd dat er niks meer bijkomt deze dag?
Zou Lorde echt zo weinig eisen hebben dat ze genoegen neemt met een plekje als derde laatste? Haar tour is hopeloos uitverkocht: allemaal zalen van 8k tot 20k. Dan verwacht je toch wel dat ze minstens sub wil zijn? Op haar NOS dag zie ik Teddy Swims of Buraka Som Sistema echt niet meer boven haar belanden. De grootste namen op die dag zullen nu ook wel bekend zijn denk ik.

Zou Lorde echt zo weinig eisen hebben dat ze genoegen neemt met een plekje als derde laatste? Haar tour is hopeloos uitverkocht: allemaal zalen van 8k tot 20k. Dan verwacht je toch wel dat ze minstens sub wil zijn? Op haar NOS dag zie ik Teddy Swims of Buraka Som Sistema echt niet meer boven haar belanden. De grootste namen op die dag zullen nu ook wel bekend zijn denk ik.
Als je met een realistisch management zit, en er echt veel headliner touren, waarom niet?

Denk dat Lorde's grootste eis misschien is om de mainstage te staan en in het grootste font. Op PS22 was ze destijds ook geen headliner, ook al had dat wel gekund.

Ik gok ook Florence morgen..

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Als je met een realistisch management zit, en er echt veel headliner touren, waarom niet?
Wie weet, ik ben benieuwd. Ik zou het bijvoorbeeld jammer vinden (vooral voor haar) dat ze bij daglicht op RW zou spelen terwijl ze dat op PKP in het donker zou kunnen doen. En nee, ik zie haar echt niet als Barn-headliner...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Aantal tourende headliners valt wel wat mee aankomend jaar voor mijn gevoel.
Dat gevoel kreeg ik ook steeds meer, maar je ziet dat een Jack White ook opeens uit het niets op een eerste festival wordt aangekondigd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread