Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De afscheidstour van Wu-Tang Clan brengt ze 15 maart in Brussel. Is er een kans dat ze (na een rondje Australië) festivals gaan doen in de zomer? In 2004 waren ze op Rock Werchter.
De afscheidstour van Wu-Tang Clan brengt ze 15 maart in Brussel. Is er een kans dat ze (na een rondje Australië) festivals gaan doen in de zomer? In 2004 waren ze op Rock Werchter.
Het zou mij ten zeerste verbazen als zij nog een rondje festivals in Europa zouden doen komende zomer. Ik vermoed dat het bij de optredens blijft die zij nu hebben staan.
Positie zoals 2012 - voor dEUS en PJ - lijkt perfect. En toen had hij met Sixteen Saltines zelfs een radiohitje. Lukt 'm de laatste jaren ook niet meer.
Beetje alles op de main stage die dag. Zelfs Amyl kreeg er amper deining in. Het is niet dat de leden van De La Soul niet aan het publiek getrokken hebben.
Beetje alles op de main stage die dag. Zelfs Amyl kreeg er amper deining in. Het is niet dat de leden van De La Soul niet aan het publiek getrokken hebben.
Fontaines en Deftones kreeg het publiek wel mee, of het moet net een goed plekje zijn geweest waar ik stond.
Linkin park natuurlijk ook maar ja iedereen die dag kwam voor hun.
NOS alive festival heeft op dezelfde dag elf juli Florence and the Machine, Lorde, Teddy Swims en The Pixies. En wie weet wat lekkers komt er nog bij
Teddy Swims mag je al opschrijven voor RW op een hoge plek (niet headliner main).
Is een act als Lady Gaga inderdaad niet de naam die de affiche wat variatie zou kunnen bezorgen qua headliners? Als ik de productie zag op Coachella, dan was dat wel impressive.
Is een act als Lady Gaga inderdaad niet de naam die de affiche wat variatie zou kunnen bezorgen qua headliners? Als ik de productie zag op Coachella, dan was dat wel impressive.