Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik onthoud vooral dat Moby, nochtans waren er velen die er niet in geloofden, toch naar Europa komt! Staat wel als headliner op dat nieuwe festival. Zou fijne toevoeging zijn...
Logisch ja. Maar we zijn inmiddels dus wel toe aan een tour announcement waar we geen rekening mee hadden gehouden.
Gewoon weer eens even een Billie Eilish, Lana del Rey, Stevie Wonder, Stromae of Harry Styles die zich aan het festivalfront meldt. Dat zou wel verfrissend zijn. Of alsnog Tame Impala of Doechii die de zomer een beetje komen upspicen.
Als je met de genoemde headliners dan in The Barn acts hebt zoals David Byrne of Moby dan heb je in de breedte wel een heel sterk jaar. Typisch Werchter zelfs... Lets hope! En wie weet ook Lorde, echt sterk, typisch Werchter...
Andere genoemde headliners zijn slappe hap. Fred again viel dood op pkp, m&s is 10 jaar geleden even leuk geweest, carpenter ken ik geen 1 nr van maar als ik het opzoek ga ik dat zo proberen houden… we missen hier Radiohead.
Sam Fender heeft net de Mercury Prize gewonnen voor beste album met People Watching. Met zijn nummer met Elton John en een nieuw album op de weg zou ik hem wel een nieuwe kans geven als co-headliner op RW.