Rock Werchter 2026

Ik onthoud vooral dat Moby, nochtans waren er velen die er niet in geloofden, toch naar Europa komt! Staat wel als headliner op dat nieuwe festival. Zou fijne toevoeging zijn...

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS, abzurd en JP5
Als die acts bereid zijn heel veel te spelen en overal worden aangeboden?

Logisch ja. Maar we zijn inmiddels dus wel toe aan een tour announcement waar we geen rekening mee hadden gehouden.

Gewoon weer eens even een Billie Eilish, Lana del Rey, Stevie Wonder, Stromae of Harry Styles die zich aan het festivalfront meldt. Dat zou wel verfrissend zijn. Of alsnog Tame Impala of Doechii die de zomer een beetje komen upspicen.

Waar zou je Moby tegenwoordig eigenlijk nog kwijt kunnen op Werchter? Alleen Barnhead lijkt me? Rond 19u op de main gaat toch ook geen succes worden…

Die het laatst relevant was in 2003… 😅

Soit, ben natuurlijk verwend die nog live te hebben meegemaakt op zijn piek. Maar wel mooie legacy naam inderdaad. Geen headliner meer natuurlijk.
Was wel gaaf in 2003. Als die in de Barn staat tijdens Carpenter, dan ben ik bij Moby!

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Dit zou voor mij een 1,5 uit 6 zijn. Hoop toch nog een een verassing. Fred zal heus populair zijn, maar kan er zelf nog geen 3 minuten naar luisteren
Absoluut geen vetpot inderdaad. Wissel een van deze in voor Gorillaz misschien maar heel veel meer lijkt voorlopig nog geen aanleiding toe

Moby zou fijn zijn. Nog nooit gezien.

Andere genoemde headliners zijn slappe hap. Fred again viel dood op pkp, m&s is 10 jaar geleden even leuk geweest, carpenter ken ik geen 1 nr van maar als ik het opzoek ga ik dat zo proberen houden… we missen hier Radiohead.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
De grote stevige gitaarheadliner lijkt (voorlopig) nog geen festivaltour te doen. Dus dan moeten er natuurlijk wat alternatieven komen

Moby - Fred Again
FATM - Mumford and Sons
TOP - Sabrina Carpenter
Lorde - The Cure

Of eventueel The XX nog ergens, maar wordt dan wat veel.

Vraag: waarom hebben we Justice eigenlijk al zo lang niet gezien op Werchter??

Dateert alweer van 2012 (!). Hebben de afgelopen jaren toch op heel wat andere weides lopen zegevieren.

Reminds me of: nog 30 min tot de nieuwe Tame Impala er is!

De grote stevige gitaarheadliner lijkt (voorlopig) nog geen festivaltour te doen. Dus dan moeten er natuurlijk wat alternatieven komen
Sam Fender heeft net de Mercury Prize gewonnen voor beste album met People Watching. Met zijn nummer met Elton John en een nieuw album op de weg zou ik hem wel een nieuwe kans geven als co-headliner op RW.

Users who are viewing this thread