Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik weet het niet betreffende top want ze zitten al met hurricane en southside in hetzelfde weekend als pinkpop.
3x spelen op 3 dagen? doen die dat wel en gaan die komen voor lager dan headliner?
ik weet het niet betreffende top want ze zitten al met hurricane en southside in hetzelfde weekend als pinkpop.
3x spelen op 3 dagen? doen die dat wel en gaan die komen voor lager dan headliner?
Er zijn er wel meer geweest die dat veld de afgelopen jaren niet vol hebben gekregen. Voor mij hoeft het ook niet maar we hebben het wel over Pinkpop he......
Er is geen naam die de afgelopen weken meer wordt genoemd dan 21 Pilots onder de socials van zo'n beetje álle majors. Stoppen ze niet ook na dit album tijdelijk? 21 Pilots is gewoon een prima naam om te hebben, als ze niet afsluiten zelfs een waanzinnige boeking die veel tickets gaan verkopen.
bwa ze stoppen wel na de 2026 run.
dus het was nu nog halen of niet meer, ik voel het niet maar ze hebben wel een berg fans die nu willen gaan want het is de laatste keer
Helemaal niet rouwig om. Vorige keer was het een circus act, muzikaal flinterdun, volledig afhankelijk van autotune. Veel mensen liepen na een paar nummers al weg om op tijd te zijn voor Nothing but Thieves op Noord.
Helemaal niet rouwig om. Vorige keer was het een circus act, muzikaal flinterdun, volledig afhankelijk van autotune. Veel mensen liepen na een paar nummers al weg om op tijd te zijn voor Nothing but Thieves op Noord.
vorige keer was het niet hun allerbeste optreden ja: 34 graden in de bloedhete zon om 5u: alsnog was het wel een feestje en heb mij met vele mensen prima vermaakt.
Volledig afhankelijk van autotune is niet waar: tyler (de zanger) heeft een stem waar je jaloers op kan zijn: ze maken wel gebruik van clicktracks omdat ze maar uit 2 personen bestaan (drummer, en zanger met basgitaar, piano). dus dan heb je wel een soort van backingtrack nodig. Maar hij is niet afhankelijk van autotune oid, dat is onzin.
Gelukkig geen TOP op pinkpop dan, bizar dat dit als headliner genoemd wordt. Maargoed dat is mijn eigen smaak. Gezien op pinkpop in 22 en op pukkelpop beide keren weg gelopen...
Katy Perry zou niet gek zijn als 'de' (vrouwlijke) pop-headliner...
he? staat ze deze tour in oktober niet in Nederland, vreemd... zie dat Keulen wel uitverkocht is, Antwerpen niet. Lastig inschatten hoe NL publiek hier op aan gaat imo
he? staat ze deze tour in oktober niet in Nederland, vreemd... zie dat Keulen wel uitverkocht is, Antwerpen niet. Lastig inschatten hoe NL publiek hier op aan gaat imo
Ze zal niet de eerste zijn die hete ene jaar de zalen aandoet en het jaar erop de festivals. En als ze inderdaad de headliner blijkt te zijn van Boutique is ze zeker een optie voor Pinkpop. Los van wat iedereen daar dan van vind.