Pinkpop 2026

Twenty One Pilots is 2e headliner Werchter hierdoor misschien toch ook een optie voor Pinkpop.

Wat al eerder gezegd is zou ik Foo Fighthers, Linkin Park of The Cure en iemand als Sabrina Carpenter toe juichen.

En Within Temptation moet na echt veel te lange tijd gewoon doorkomen.
ik weet het niet betreffende top want ze zitten al met hurricane en southside in hetzelfde weekend als pinkpop.
3x spelen op 3 dagen? doen die dat wel en gaan die komen voor lager dan headliner?

ik weet het niet betreffende top want ze zitten al met hurricane en southside in hetzelfde weekend als pinkpop.
3x spelen op 3 dagen? doen die dat wel en gaan die komen voor lager dan headliner?
pinkpop kan je wel afschrijven ja voor TOP. werchter heeft ze slimmer geboekt. Wel jammer dat pinkpop weer achter de feiten (aan gaat) lopen..

maar goed, oordeel pas definitief nadat alle headliners bekend zijn.

21 Pilots is niet perse een hele relevante naam. Niet erg dat ze die laten lopen.
Er is geen naam die de afgelopen weken meer wordt genoemd dan 21 Pilots onder de socials van zo'n beetje álle majors. Stoppen ze niet ook na dit album tijdelijk? 21 Pilots is gewoon een prima naam om te hebben, als ze niet afsluiten zelfs een waanzinnige boeking die veel tickets gaan verkopen.

pinkpop kan je wel afschrijven ja voor TOP. werchter heeft ze slimmer geboekt. Wel jammer dat pinkpop weer achter de feiten (aan gaat) lopen..

maar goed, oordeel pas definitief nadat alle headliners bekend zijn.
Helemaal niet rouwig om. Vorige keer was het een circus act, muzikaal flinterdun, volledig afhankelijk van autotune. Veel mensen liepen na een paar nummers al weg om op tijd te zijn voor Nothing but Thieves op Noord.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Helemaal niet rouwig om. Vorige keer was het een circus act, muzikaal flinterdun, volledig afhankelijk van autotune. Veel mensen liepen na een paar nummers al weg om op tijd te zijn voor Nothing but Thieves op Noord.
vorige keer was het niet hun allerbeste optreden ja: 34 graden in de bloedhete zon om 5u: alsnog was het wel een feestje en heb mij met vele mensen prima vermaakt.
Volledig afhankelijk van autotune is niet waar: tyler (de zanger) heeft een stem waar je jaloers op kan zijn: ze maken wel gebruik van clicktracks omdat ze maar uit 2 personen bestaan (drummer, en zanger met basgitaar, piano). dus dan heb je wel een soort van backingtrack nodig. Maar hij is niet afhankelijk van autotune oid, dat is onzin.

Gelukkig geen TOP op pinkpop dan, bizar dat dit als headliner genoemd wordt. Maargoed dat is mijn eigen smaak. Gezien op pinkpop in 22 en op pukkelpop beide keren weg gelopen...

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Shakira? Gerucht gaat ook dat Katy Perry op Boutique zou staan. Die verwacht ik dan eerder.
Katy Perry zou niet gek zijn als 'de' (vrouwlijke) pop-headliner...

he? staat ze deze tour in oktober niet in Nederland, vreemd... zie dat Keulen wel uitverkocht is, Antwerpen niet. Lastig inschatten hoe NL publiek hier op aan gaat imo

he? staat ze deze tour in oktober niet in Nederland, vreemd... zie dat Keulen wel uitverkocht is, Antwerpen niet. Lastig inschatten hoe NL publiek hier op aan gaat imo
Daar moet dan wel een dikke onderlaag onder, Antwerpen is op wat vip tickets ook 99% uitverkocht.

Ze zal niet de eerste zijn die hete ene jaar de zalen aandoet en het jaar erop de festivals. En als ze inderdaad de headliner blijkt te zijn van Boutique is ze zeker een optie voor Pinkpop. Los van wat iedereen daar dan van vind.

• Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread