Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had me gebaseerd op een aankondiging gisteren iets na 20h dat Lytham en NOS Alive om 7 PM (8PM onze tijd) een headliner zouden geven (forum Rock Werchter) en dit gecombineerd met volgend bericht op dit forum Live is Live: '
Live Nation gaat hun grote namen nooit 'uitlenen' aan dit festival toch? Er werd hier een tijd geleden geopperd dat Nick Cave hier weleens zou opduiken. Maar dat gaat toch never, nooit gebeuren zolang LN de plak zwaait?
Nooit gedacht dat Live is Live Nick Cave zou boeken als headliner. Beste concert dat ik ooit zag was zijn Wild God tour in het Sportpaleis. Hopelijk vragen ze geen 140 euro voor een staanplaats zoals bij Iron Maiden. Voor zijn Brighton homecoming betaalde ik 80 Britse ponden. Gaat heel veel Belgen en Nederlanders aantrekken op Live is Live festival
Is ook maar door het grote aanbod en bijsturen LiL. Dat was nodig. Dus die opmerkingen toen waren terecht en klopten.
Qua capaciteit is dit zeer geschikt voor Cave.
Zoals ik altijd zeg, alles gaat erg snel in het wereldje en er verandert continu vanalles.
Nooit gedacht dat Live is Live Nick Cave zou boeken als headliner. Beste concert dat ik ooit zag was zijn Wild God tour in het Sportpaleis. Hopelijk vragen ze geen 140 euro voor een staanplaats zoals bij Iron Maiden. Voor zijn Brighton homecoming betaalde ik 80 Britse ponden. Gaat heel veel Belgen en Nederlanders aantrekken op Live is Live festival