Concertaankondigingen

Eentje die hier fel geapprecieerd zal worden:

Tame Impala op 5 mei in de Afas Dome (Sportpaleis)

De 'Deadbeat Tour' belooft een audiovisueel spektakel te worden: een combinatie van meeslepende visuals, indrukwekkende lichtshows en natuurlijk hun unieke sound die je tegelijk doet dansen en wegdromen. Laat je hypnotiseren door Tame Impala op 5 mei in de AFAS Dome!
Moest iemand de ticketprijzen vinden! Pre-sale link zeker ook welkom!

Tickets zijn beschikbaar vanaf vrijdag 3 oktober om 10u via livenation.be en kosten €101,51 - €90,30 - €84,70 - €73,50 - €67,90 - €62,30 (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage).

Mastercard kaarthouders genieten van prioritaire toegang tot presale tickets vanaf woensdag 1 oktober om 10u tot vrijdag 3 oktober om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn. Meer info via priceless.com/music.

Mensen geregistreerd op de Live Nation Belgium-website kunnen via hun account deelnemen aan een gelimiteerde presale. De Live Nation-voorverkoop start op donderdag 2 oktober om 10u en eindigt op vrijdag 3 oktober om 9u, of wanneer de tickets in voorverkoop uitverkocht zijn.

• Leuk
Waarderingen: jonveras en Timmetje
Naar hedendaagse normen misschien wel ja. Heb voor minder geld nog geen 10 jaar geleden grotere bands gezien.
Ja er waren tijden dat Ziggo shows rond de 50/60 euro waren voor redelijke formaat acts. Nu gaan die richting de 80 tot 100...

Iron Maiden verkoopt de Ziggo in no-time uit, dat doen die ouwe rockers toch nog goed!
Niet geheel verassend toch? Die stonden recent nog op plekken als de Gelredome etc. Een keertje in een 'kleinere' zaal verkoopt dat makkelijk uit natuurlijk

Oeh ik ben hier echt hyped voor. Misschien zelfs kijken of ik ruimte zie om er met m'n dochter een stedentripje van te maken. Jammer wel dat de meeste data altijd weer doordeweeks zijn.

Ik heb de verkoop van RAYE om 10u niet gecheckt vanmorgen maar in ieder geval binnen het half uur 2x Ziggo Dome uitverkocht?

Ja er waren tijden dat Ziggo shows rond de 50/60 euro waren voor redelijke formaat acts. Nu gaan die richting de 80 tot 100...
En deze opa ging ooit eens naar Red Hot Chili Peppers + Moby + Flaming Lips in Ahoy, ik zie dat die kaarten voor (omgerekend) 15 tot 20 euro werden verkocht. Die tijden zijn voorbij.

Foutje met de datum bij de Mastercard presale. Wordt een historisch optreden samen met Raye.

1758876991968.png

Users who are viewing this thread

• TBK
  • rednas