ES Primavera Sound Festival 2026

Ik zie namen van bands die komen verschijnen op het filmpje over de olympische spelen op de website
oa The Cure, the xx, Wet Leg, Lola Young, Doja Cat, Gorillaz, Massive Attack, Pink Pantheress, Big Thief,Ethel cain,
Kneecap, Wet Leg, Ashnikko, Slowdive, Little Simz, Einsturzende neubauten,...

The Cure - Doja Cat - The XX - Massive Attack - Gorillaz - My Bloody Valentine - Addison Rae - Skrillex - Peggy Gou - Pinkpantheress zijn de grote namen.

Leuke line-up maar een Lorde, Tame Impala en/of Rosalia waren toch wel de kerst op de taart geweest.

Geen Lorde is opvallend. Maar kan ook goed nieuws zijn. Dat ze eventueel later in juni richting Europa komt en zo meer een optie is voor een Werchter. Als ze de oversteek maakt in de zomer.

Ook geen Radiohead of Tame Impala.

Geen Rosalia, Nick Cave, Lorde, David Byrne is opvallend ja.

Maar god wat een lineup weer.

Als ik kaartjes had was ik wel redelijk tevreden. Eigenlijk is alleen Massive Attack mijn enige echte mustsee en My Bloody Valentine is een toffe verrassing. Undercard veel onbekend werk maar ook veel mooie dingen zoals big Thief.

De line up is zoals altijd dik in orde, maar ik mis toch een aantal groten die we toch allemaal verwacht hadden...

Geen Rosalia, Nick Cave, Lorde, David Byrne is opvallend ja.

Maar god wat een lineup weer.
Vooral geen Tame Impala, Lorde en Caroline Polachek, die waren highly anticipated als ik de comments zo wat afga.

@Oasiss Addison staat hier nú al hoog, komt dus helemaal goed. :p

• Winning
Waarderingen: Oasiss
Best focussen op wat er wel staat, zou ik zeggen.
Dit is toch wel fenomenaal.
Ik zou gaan voor:
A Guy Called Gerald Live, Agriculture, Alex G, Anna Von Hausswolf, Baxter Dury, Big Thief, Cameron Winter, Caroline, Einstürzende neubauten, Ethel Cain, Father John Misty, Geese, Grace Ives, Kneecap, Little Simz, Lucrecia Dalt, Mac DeMarco, DJ Marcelle, Massive Attack, Matmos, Melt-Banana, Merzbow, Mohammad Reza Mortazavi, my bloody valentine, NewDad, Oklou, Overmono, Panda Bear, Rilo Kiley, Sama' Abdulhadi (Free Palestine!), Skullcrusher, Slowdive, Smerz, Texas Is The Reason, The Cure, The New Eves, The xx, These New Puritans, Water From Your Eyes en ¥ØU$UK€ ¥UK1MAT$U.

Users who are viewing this thread