Graspop Metal Meeting 2026

Social Distortion is hier nog niet genoemd als leuke naam op de Nova Rock poster. Dus bij deze doe ik dat even!
Helemaal mee eens! Ik had kaarten voor hun show in 013, wat de tweede show in NL zou zijn sinds 2012, maar die hele tour hadden ze niet ver van te voren geannulleerd. Dus ben heel blij dat die weer naar Europa komen!

vind Dogma ook nog wel een leuke bij Rock Imperium, mogen wel doorkomen naar graspop
JAA! Op Wacken dit jaar leren kennen omdat een vriend van me hierheen wilde gaan. Wat een top band. In mijn ogen is dat hetzelfde idee als Ghost, maar dan nog een tikje harder. Ze zien eruit alsof ze lekker bruut spelen, maar als dan gaat t meer richting de heavy metal/hard rock, maar wel met een beetje een "cult-ish" randje eraan. Hoop dat die ook mee naar GMM komen!

JAA! Op Wacken dit jaar leren kennen omdat een vriend van me hierheen wilde gaan. Wat een top band. In mijn ogen is dat hetzelfde idee als Ghost, maar dan nog een tikje harder. Ze zien eruit alsof ze lekker bruut spelen, maar als dan gaat t meer richting de heavy metal/hard rock, maar wel met een beetje een "cult-ish" randje eraan. Hoop dat die ook mee naar GMM komen!
Je introductie voor Dogma maakt me wel nieuwsgierig. Die ga ik straks even opzetten.
Aanbevelingen voor niet te missen nummers?

Helemaal mee eens! Ik had kaarten voor hun show in 013, wat de tweede show in NL zou zijn sinds 2012, maar die hele tour hadden ze niet ver van te voren geannulleerd. Dus ben heel blij dat die weer naar Europa komen!

Heb ze zelf nog niet live gezien, maar die band maakt me al langer nieuwsgierig. Inderdaad ook een beetje het ghost gevoel, alleen dan de vrouwelijke versie. En als we eerlijk zijn, het oog wil ook wat ;). Met wat je hierboven schrijft zet ik ze zeker op mijn lijstje om te gaan zien.

GOKJES:
GMM
Ab, bb, bmth, sabaton, manson, 3dg,

WERCHTER
The cure, kaleo, bad omens (goed maken voor afzegging?)

PARKLIFE
papa roach, architects (link met lp)

NERGENS
Maiden

All time low, bizkit, offspring zie ik overal zoals alle name hier liefst op graspop uiteraard.

Je introductie voor Dogma maakt me wel nieuwsgierig. Die ga ik straks even opzetten.
Aanbevelingen voor niet te missen nummers?
Ze hebben nog maar 1 album uitgebracht. Pleasure from pain en father i have sinned zijn wel leuke! Heb ze nu 2x gezien en pak ze in Eindhoven volgend jaar ook nog ff mee

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Donderdag: Iron Maiden + Sabaton
Vrijdag: Within Temptation + Volbeat
Zaterdag: BMTH + Limp Bizkit + Electric Callboy
Zondag: Twisted Sister + Def Leppard

En dan Maiden vermoedelijk vervangen voor een andere naam?

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

als ik zie hoeveen opties er zijn verwacht ik niet dat Within temptation, Limp Bizkit, Def leppard en Twisted sister als headliner gaan staan, zou dan denken dat minstens 2 daarvan als sub staan

Zeker omdat ik nog een Sleep token, gojira en alice cooper verwacht (en Manson ook wel zie zitten voor de zondag ofzo)

als ik zie hoeveen opties er zijn verwacht ik niet dat Within temptation, Limp Bizkit, Def leppard en Twisted sister als headliner gaan staan, zou dan denken dat minstens 2 daarvan als sub staan

Zeker omdat ik nog een Sleep token, gojira en alice cooper verwacht

Dan Limp Bizkit en Twisted Sister als sub, net als Alice Cooper in dat geval. Within Temptation zal hier denk ik gewoon headliner blijven en dan zie ik eerder Def Leppard weer als headliner met dan Twisted Sister ervoor op hetzelfde podium

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en PreFXDesigns
Dan Limp Bizkit en Twisted Sister als sub, net als Alice Cooper in dat geval. Within Temptation zal hier denk ik gewoon headliner blijven en dan zie ik eerder Def Leppard weer als headliner met dan Twisted Sister ervoor op hetzelfde podium
Dat lijkt me ook wel realistisch!

Ook niet zeker of WT nog headliner spot krijgt, zie die toch ook eerder als sub verschijnen

Propere headliners bij Rock Am Ring. Iron Maiden, Volbeat en Linkin Park.

Wel onnozel dat Baby Metal en EC niet op dezelfde dag staan, zeker wetende dat bands die intekenen voor Rar eigenlijk contractueel zo goed als een heel weekend aan hun verbonden zijn aangezien ze dan ook Rock Im Park moeten spelen! Anders had er kunnen geratataraat (of iets in die aard) kunnen worden op de meest volwaardige manier! @Jamel krijgt er wel nachtmerries van maar gelukkig zijn er andere stages ook en ik neem aan goede eet tentje en bierbarren

• Leuk
Waarderingen: Jamel, Lars. en Koekdoos
Zijn dr al festival/eu exclusive acts aangekondigd? Of hebben alle namen die we op de affiches zien nog kans om op graspop te staan?

Users who are viewing this thread