Graspop Metal Meeting 2026

Ik word toch niet warm van de affiches die rondgaan… als je al een keer of twee drie naar graspop bent geweest, heb je bijna alle bands al gezien… ik pas nu al.

Ik word toch niet warm van de affiches die rondgaan… als je al een keer of twee drie naar graspop bent geweest, heb je bijna alle bands al gezien… ik pas nu al.
Ik ga dit jaar voor de vierde keer gaan en toch nog heel veel bands die ik nog nooit heb gezien:

Volbeat, Sabaton, Breaking benjamin, Trivium, A perfect circle, Lynryrd skynyrd, twisted sister, sepultura, etc, etc

en bovendien spelen er zo veel bands dat je altijd wel een alternatief hebt

tkan schelen. Ik ben hier wa naar menne gsm aant roepe om wat ne zalige line up Nova nu al is.

Als graspop daar op trekt (buiten maiden en the cure) ga ik men 1e 4dage, moet rest zelf niet meer weten.

1000021848.jpg
Had gistere deze nog online gezwierd ol volk te zoeken om te gaan. Daar kan ik er vier van schrappen op dit moment wegens wrs op graspop. Financieel wel beter 😅

• Leuk
Waarderingen: MartinB

Users who are viewing this thread