Live is Live 2026

Die volg ik niet echt. Capaldi is toch minstens zo poppy als Sheeran? Die hit van 'mn is wel echte Q-music core, zoetsappiger kan bijna niet.

Ik vergiste me vaak tussen Dean Lewis en Lewis Capaldi, beide heren maken oversentimentele popballades die allemaal op elkaar lijken.
Die twee hebben een totaal ander stemgeluid....

Die twee hebben een totaal ander stemgeluid....
Ja, uiteraard. Maar die maakt Capaldi niet minder poppy, integendeel.

En niets mis mee natuurlijk, al hou ikzelf niet zo van dit soort popmuziek. Zoals ik zeg, iets te ballad achtig, en niet op een Adele manier.

Die volg ik niet echt. Capaldi is toch minstens zo poppy als Sheeran? Die hit van 'mn is wel echte Q-music core, zoetsappiger kan bijna niet.

Ik vergiste me vaak tussen Dean Lewis en Lewis Capaldi, beide heren maken oversentimentele popballades die allemaal op elkaar lijken.
In het verenigd Koninkrijk is Lewis Capaldi na zijn tweejaarpauze gestegen tot het niveau van stadiumact die in de zomer van 2026 voor 50.000 tot 80.000 mensen gaat optreden. Hij heeft een handvol nr 1 singles in het VK en twee nr 1 albums incl zijn laatste. Ik ken echter enkel één nummer van hem wat nu iedereen kent. Dus als hij in Belgie zou komen, ga ik eerst zijn laatste albums moeten beluisteren. Maar hij is wel vrij bekend ook bij ons als popartiest.

In het verenigd Koninkrijk is Lewis Capaldi na zijn tweejaarpauze gestegen tot het niveau van stadiumact die in de zomer van 2026 voor 50.000 tot 80.000 mensen gaat optreden. Hij heeft een handvol nr 1 singles in het VK en twee nr 1 albums incl zijn laatste. Ik ken echter enkel één nummer van hem wat nu iedereen kent. Dus als hij in Belgie zou komen, ga ik eerst zijn laatste albums moeten beluisteren. Maar hij is wel vrij bekend ook bij ons als popartiest.
Ik had het niet over hoe groot hij was hoor.

8 bekende data en locaties voor Capaldi in de zomer van 2026. Aangezien hij 24, 26, 28 en 30 juni in het VK is met deze nieuwe info een optreden eind juni voor Live is Live onmogelijk. Live is Live kan natuurlijk ook nog veranderen van datum waardoor Lewis Capaldi wel mogelijk is. Afwachten maar.
Nee Capaldi gaat 100% zeker niet op Live /s Live staan.

Capaldi schaar ik - een beetje kort door de bocht - in de hoek van de oversentimentele popballads van Sheeran, zoals A-team. Maar Sheeran is ook wel meer dan dat, die kun je door z’n uptempo mega-pophits (Azizam, Bad Habits) ook wel in de popster hoek plaatsen.

Maar goed, het is maar net hoe je het definieert en wat voor naam je ‘t beestje wilt geven. Ik wilde er enkel mee zeggen dat Capaldi niet direct een naam is waar ik aan denk bij een poppy/popster naam. Ik vind het eerder een singer/songwriter in de pop/rock hoek, geen grote poppy naam of popster.

Users who are viewing this thread