Was de GMM show van '23 een incident of is het representatief voor de huidige staat van GnR? Ik heb ze nog nooit gezien en het blijft een legendarische bands, dus zou ze best een keer willen zien. Een avondvullende show lijkt gewoon de norm te zijn, dus bijkomend nadeel is dat elke andere headliner automatisch tot sub wordt gedegradeerd. Wat voor een Alice Cooper op zich zou kunnen, maar pak hem beet Ghost kan je niet meer op die plek wegzetten. Maar goed, GnR dus, lijkt me stiekem dan wel leuk om ze een keer te gaan zien, dus zou het ook weer niet heel erg vinden als ze op GMM staan.
GMM '23 ben ik niet bij geweest maar afgelopen 10 jaar meerdere malen gezien. Groningen viel wel echt tegen voor de rest was het dikke prima. Vergeet niet dat Axl nooit een geweldige zanger geweest is. Buiten Benelux verkopen ze nog steeds erg goed. Alleen van show van 3 uur is alleen voor diehards interessant. Als ze terug zouden brengen naar 2-2,5 uur (zeker op festivals) dan zou er zeker meer volk op afkomen en zou het een goede headliner zijn. Een show van 3 uur zou geen enkele artiest op een festival moeten doen.