Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Alleen als die daarna direct een ticket aanschaffen :)
Oke, dan behoor ik mogelijk tot de groep. Ben nog even aan t kijken ben tussen Köln en Tilburg. Beide door de weeks en ong 1,15u rijden voor mij. Maar donderdag is iets interessanter voor een concert als dinsdag in mijn ogen :ROFLMAO: 😅

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: won666 en Loek123
Oke, dan behoor ik mogelijk tot de groep. Ben nog even aan t kijken ben tussen Köln en Tilburg. Beide door de weeks en ong 1,15u rijden voor mij. Maar donderdag is iets interessanter voor een concert als dinsdag in mijn ogen :ROFLMAO: 😅
Maakt niet uit Pim. Ik hoor bij de groep die daar sowieso nooit een ticket voor zou halen🤣

Mooie statement omtrent de Cradle Of Filth - commotie. Natuurlijk zijn er altijd twee kanten, maar gezien het verloop in de band wel al evenlang meegaat als de band zelf, zal er wel ergens iets van aan zijn.

Edit: werd ondertussen ontslagen uit de band.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Niet vergeten dat een van de zwaarste bands van het moment (letterlijk en figuurlijk) net een single gelost heeft

Heel soms passeren er van die dingen waarvan je niet wist dat het kon. Dat het ooit mogelijk was. En dan sta je bij een van je favo Doom bands, Ard, en spelen ze een van je favo nummers met Jo Quail én Aaron Stainthorpe als extra vocalist voor het kerkkoor. Mijn god, je kon me opvegen

President - Destroy me

Deze band grijpt me toch enorm aan. Wordt zoveel vergeleken met Sleep Token, die me dan weer geen hol kan schelen (enkel Caramel is een zalig nummer). Deze band kan toch wel grote dingen verwezelijken denk ik. Tijd om eens dieper in de discographie van Fightstar te duiken.

Users who are viewing this thread