Graspop Metal Meeting 2026

Is hun 40j bestaan, ik vermoed dat ze er wel iets speciaals van willen maken.
Het gaat niet enkel waar je staan en voor hoeveel man, maar ook wat je wilt brengen natuurlijk.
Bekijk bijlage 15696

Holy F, vorige keer Helloween was 2013 en ze speelden main om 15u, toen waren ze "nog niet eens" 30j oud o_O
Als ik het nog goed voor heb zijn er wel nog verschuivingen geweest toen en heeft coal chamber de main gespeeld ipv een andere band. Al verranderd dat niet veel op zich.

LoG is ook al van voor covid geleden op graspop. Heb er toch wel zin in eigenlijk.
Coal chamber heeft toen met Soulfly gewisseld omdat de bus van Soulfly er niet optijd ging geraken.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Godsmack en Lamb of god kan je zeker afschrijven ja voor zover dat nog niet bekend was, beiden Amerikaanse artiesten die amper nog europese festivals doen dus die gaan dan zeker geen juni en augustus festivals doen
Ik reageer hier maar gewoon even op als een 'remind me' over een half jaar, aangezien, met alle respect, het volledig een aanname is omdat ze nu een paar jaartjes geen lange stints in Europa gedaan hebben.

Wil dus helemaal niet zeggen dat dat nu ook het geval zou zijn. Misschien 'juist' reden om 2 maanden in Europa te touren.

Komt nog eens bij dat bijvoorbeeld LOG het al even heeft over een nieuw album en dat 2026 eventueel mogelijk was. Dus 'kan je zeker afschrijven', wat mij betreft juist niet. Maargoed, we gaan het zien.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: bassisandro
Helloween kan ook het slot op de jupiler krijgen op zaterdag en daar kan volgens mij wel een headline show van 2u. Maar ik vind ze daar persoonlijk te groot voor maja dat dacht ik van blind guardian ook.

Helloween kan ook het slot op de jupiler krijgen op zaterdag en daar kan volgens mij wel een headline show van 2u. Maar ik vind ze daar persoonlijk te groot voor maja dat dacht ik van blind guardian ook.
Niet in 2024 toen waren ze geen headliner.
Toen stonden ze vol in het zonnetje

Klopt toen stond kamelot er nog na.

Waar is de tijd in 2007 was blind guardian nog marquee 1 headliner op vrijdag na Aerosmith op de mainstage.
Oef dat is wel lang geleden. Weet niet of je dat nog als vergelijk met nu mag nemen.

Op tour in EU - juni 2026 : Motionless In White, Yellowcard, New Found Glory, Bury Tomorrow, Drain, Elder, The Story So Far, The Bouncing Souls, Holding Absence, August Burns Red, High On Fire, Gaerea, State Champs, The Flatliners, The Home Team, Ways Away, Gridiron, Modern Life Is War, Fiddlehead, Free Throw, Glare, Harms Way, Speed, Split Chain, Superheaven, Oversize
een band van Death/Black metal?

a death/black metal band?
Gaerea ;)

Op tour in EU - juni 2026 : Motionless In White, Yellowcard, New Found Glory, Bury Tomorrow, Drain, Elder, The Story So Far, The Bouncing Souls, Holding Absence, August Burns Red, High On Fire, Gaerea, State Champs, The Flatliners, The Home Team, Ways Away, Gridiron, Modern Life Is War, Fiddlehead, Free Throw, Glare, Harms Way, Speed, Split Chain, Superheaven, Oversize

no repeat plz already had MiW Yellowcard speed this year

Blijkbaar afscheidstour van hollywood vampires aangekondigd. Ik zou ze al met potlood durven noteren
Bron? Socials en website maakt me niets wijzer (voorlopig).

EDIT: Alice Cooper heeft al wat tourdata staan volgende zomer. Lijkt me dus niet dat hij ook met de HV gaat rondtouren (al kán het in principe wel).

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread