Concertaankondigingen

Qua datum past AFAS beter. Maar ik ben wel benieuwd hoe het verkeer gaat zijn vanuit Antwerpen richting Amsterdam op een vrijdagnamiddag.

Qua datum past AFAS beter. Maar ik ben wel benieuwd hoe het verkeer gaat zijn vanuit Antwerpen richting Amsterdam op een vrijdagnamiddag.
De andere kant op is meestal erger. Als je het ruim aan houdt (laten we zeggen een uurtje extra reistijd) zou ik de gok wel durven nemen.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Ik ben benieuwd hoe dit verder zal groeien. De vorige optredens werden met een paar tegelijk aangekondigd als ik mij goed herinner om uiteindelijk met 5 te eindigen. Dan vind ik 1 nu wat weinig. Daarbij ook vreemd dat dit zo sterk op zichzelf staat ten opzichte van de buitenlandse shows.
Het lijkt mij dat hier nog wel wat extra bij/rond zal komen of dat er iets is van info dat we (nog) niet hebben.

Frenna 🇳🇱 @ Ziggo Dome, Amsterdam za 29 nov '25 [trap...]
Astrobal @ Doornroosje, Nijmegen (€14,50) di 4 nov '25 [space rock...]
Bad Omens 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2025-12-12 [metalcore...]
Dlina Volny @ Doornroosje, Nijmegen (€15,50) wo 5 nov '25 [sovietwave, darkwave, cold wave, post-pu...]
GrainBait 🇳🇱 @ 't Beest, Goes (€10,00) vr 17 okt '25
La Dispute 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€28,50) wo 11 mrt '26 [post-hardcore, midwest emo, spoken word,...]
Orangu Thangs @ Luxor, Arnhem (€12,50) vr 17 okt '25
Randy Hansen 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€25,00) do 30 okt '25
Two Lanes 🇩🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) za 6 dec '25 [electronic...]
Zac Lawrence @ Spot, Groningen (€17,50) di 21 okt '25

weekend en maandag lijstje. beetje vroeger dan normaal, maar andere dingen... en eh vanaf donderdag worden de lijstjes wat minder vak, wegens een tripje in een andere tijdzone van een paar weken, ook wel vakantie genoemd. hou er vast rekening mee :D

Ik ben benieuwd hoe dit verder zal groeien. De vorige optredens werden met een paar tegelijk aangekondigd als ik mij goed herinner om uiteindelijk met 5 te eindigen. Dan vind ik 1 nu wat weinig. Daarbij ook vreemd dat dit zo sterk op zichzelf staat ten opzichte van de buitenlandse shows.
Het lijkt mij dat hier nog wel wat extra bij/rond zal komen of dat er iets is van info dat we (nog) niet hebben.
Deze lijkt mij los te staan van de tour in het najaar. De agenda van de AB is verder nog leeg van 4 tot en met 13 mei dus er is nog ruimte ;)

Aanrader uit België dit najaar.

Milan W.:
04/09: Cinetol, Amsterdam
05/09: De Doelen, Rotterdam
06/09: Zero for Three, Muziekgieterij, Maastricht
07/09: Paard, Den Haag
13/09: Leffingeleuren, Leffinge
16/10: Videodroom, Gent
18/10: CC Mechelen, Mechelen
24/10: St. Joriskerk, Antwerpen
02/11: Les Nuits Weekender, Botanique, Brussel

1755560042796.png

• Leuk
Waarderingen: Thisso en Satchmo
Aanrader uit België dit najaar.

Milan W.:
04/09: Cinetol, Amsterdam
05/09: De Doelen, Rotterdam
06/09: Zero for Three, Muziekgieterij, Maastricht
07/09: Paard, Den Haag
13/09: Leffingeleuren, Leffinge
16/10: Videodroom, Gent
18/10: CC Mechelen, Mechelen
24/10: St. Joriskerk, Antwerpen
02/11: Les Nuits Weekender, Botanique, Brussel

Bekijk bijlage 15673
Tof project ja, die de doelen show is ook in de rare dansstudio dat de Eduard Flipse zaal is en maar 6 euro

• Leuk
Waarderingen: Bubba

Users who are viewing this thread