Pukkelpop 2025

Vrt Canvas gaat precies all-in op Pukkelpop dit jaar:

Do 14/08: 21u40 - 23u32
Vr 15/08: 12u00 - 23u40
Za 16/08: 12u00 - 23u40
Zo 17/08: nog niet bekend maar vermoedelijk ook van 12u00- 23u??

Zal wel net als bij Rock Werchter gewoon de livestream van Studio Brussel zijn, verwacht maar niet te veel.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Zal wel net als bij Rock Werchter gewoon de livestream van Studio Brussel zijn, verwacht maar niet te veel.
Ja, ziet er naar uit dat het net als bij Rock Werchter "Radio on the TV" wordt.
Op Proximus Pickx zal wel meer te zien zijn.

Zit nu de livestream van de Lokerse Feesten te kijken. Zou Brihang misschien de eerste artiest op de MainStage worden voor de zondag? Lijkt me dat het een artiest is die waarschijnlijk nog ergens moet optreden en daarom nog niet bekend mag worden gemaakt.

Gaat het vrijdag om een optreden als Rudimental DJ Set of een optreden als Rudimental als volwaardige groep met gast zangers of zangeressen? Dacht dat ik hier ooit iets las over een dj- set maar op de website van pukkelpop staat er geen dj-set vermeld dus zou het een volwaardige groep zijn.
Wat kan je best kiezen: Vampire Weekend of Rudimental op vrijdag?

Rudimental is een DJset. Je kan dit terugzien op de site bij nieuws,tweede pagina, bericht van 19 februari.

Chappell Roan en Chase and Status zijn voor mij must-to-see. Maar wie geef ik hiertussen de voorkeur: Jamie xx of Amelie lens?

Zit nu de livestream van de Lokerse Feesten te kijken. Zou Brihang misschien de eerste artiest op de MainStage worden voor de zondag? Lijkt me dat het een artiest is die waarschijnlijk nog ergens moet optreden en daarom nog niet bekend mag worden gemaakt.
Hij stond er de voorbije 2 jaar al, dus zal niet. Als er effectief nog iets komt, verwacht ik wel iets nieuwswaardiger. Anders geen reden om aankondiging zo lang uit te stellen.

Rudimental is een DJset. Je kan dit terugzien op de site bij nieuws,tweede pagina, bericht van 19 februari.
Je hebt gelijk, dj-set vind ik niet zo interessant als een echt groepsoptreden. Jammer dat bij de line-up de dj-set niet duidelijk wordt herhaald. Het zal dus Vampire Weekend worden, ben nu live aan het beluisteren en klinkt heel goed.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Hij stond er de voorbije 2 jaar al, dus zal niet. Als er effectief nog iets komt, verwacht ik wel iets nieuwswaardiger. Anders geen reden om aankondiging zo lang uit te stellen.
Ik hoop het ook, maar denk dat ik me er ook niet teveel van moet voorstellen.

Photo of the graffiti artwork (40 years of Pukkelpop) on a facade in Capucienenstraat in the center of Hasselt. Unfortunately, there was a car parked in front of it in the private parking lot.
Bekijk bijlage 15555
And in this week's Humo there's a line-up poster for Sunday with a number of names, mainly the headliners of that day.
Bekijk bijlage 15556

Bijlagen

• IMG_4291 (1).jpeg
    IMG_4291 (1).jpeg
    429,3 KB · Weergaven: 16
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21 en Elle Marie
Chappell Roan en Chase and Status zijn voor mij must-to-see. Maar wie geef ik hiertussen de voorkeur: Jamie xx of Amelie lens?
Uit praktische overweging zou ik ook voor Jamie XX gaan. Marquee is dichter bij de MainStage dan de Wave. Mis je misschien nog een groot stuk van de start van Chase and Status.

En anders kijk je naar een plattegrond van 2024 op google. De DanceHall heet nu de Wave. Lijkt niet ver lopen, maar je zitten een beetje met het stuk tussen de lift en de Marquee. Als iedereen dan weg gaat van Chappell Roan is daar vaak een opstopping.

En anders kijk je naar een plattegrond van 2024 op google. De DanceHall heet nu de Wave. Lijkt niet ver lopen, maar je zitten een beetje met het stuk tussen de lift en de Marquee. Als iedereen dan weg gaat van Chappell Roan is daar vaak een opstopping.
Van de Marquee loop je gewoon in 2 minuten naar de Wave hoor, dat gaat niet zo'n verschil maken.

Users who are viewing this thread