Lowlands 2025

Heeft er iemand ervaring met de medium groepscampingplek?
Op de website staat dat er om de 81m2 ruim voldoende is voor 6 2-persoonstentjes, maar mij lijkt dat er wel meer ruimte moet zijn.

Heeft iemand hier wel eens gestaan en met hoe veel en wat voor tentjes? Onze groep bestaat namelijk wel uit meer dan 6 tentjes...

Alvast erg bedankt!!

Op de website staat dat er om de 81m2 ruim voldoende is voor 6 2-persoonstentjes, maar mij lijkt dat er wel meer ruimte moet zijn.

Heeft iemand hier wel eens gestaan en met hoe veel en wat voor tentjes? Onze groep bestaat namelijk wel uit meer dan 6 tentjes...

Alvast erg bedankt!!
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe groot jullie tentjes zijn. Hoeveel zijn het er en zijn het van die 2 persoons opgooi tentjes?

Misschien heb je hier wat aan?

Alvast erg bedankt!!
Op DTRH stonden wij met 2 van deze plekken aan elkaar en hadden we in totaal 17 tentjes staan. Hier zaten ook 2 4p Quechas bij en nog wel ruimte voor 1 grote of 2 kleine tenten erbij.

• Leuk
Waarderingen: Barry.
Ik heb vandaag ook eindelijk een kaartje gescoord, net als vorig jaar twee weken voor het festival. Heeel veel zin in.

Mijn voornemens:
- Eerder in de Adonis belanden dan een kwartier voor het einde
- Elke dag +35.000 stappen van Down The Rabbit Hole '25 evenaren
- Helemaal vooraan staan bij Arca

Alvast erg bedankt!!
Wij stonden vorig jaar op dit formaat groepsplek met:
3x 2 persoons pop-up
1x 4 persoons pop-up
1 langwerpig 2 persoons tentje
1 grote quechatent van 3x4m
1 partytent

• Leuk

Alvast erg bedankt!!

Denk dat je er 8 tentjes wel op krijgt, vanuit gaan dat dit normale tentjes zijn bijvoorbeeld die van de Decathlon. Meer dan wordt krap door de vorm van de partytent

• Leuk
Heerlijk! En met de aangevulde plattegrond in het achterhoofd denk ik dus dat die houten bogen voor dat lage landen-café zijn. Dan zou dat best een aanvulling zijn.

Weet iemand de openingstijden van het oehlalaantjehotel? Asking for a friend.

En op vrijdagochtend nog een plek voor 3 tentjes? Kan prima op camping 0 of 6 of godonmogelijke missie?

Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe groot jullie tentjes zijn. Hoeveel zijn het er en zijn het van die 2 persoons opgooi tentjes?

Misschien heb je hier wat aan?
Belangrijk detail inderdaad! Plan is nu met 9 2-persoons opgooi tentjes.

Bedankt allemaal voor de snelle reacties en info, wat een hulp!

Heb er nu wel vertrouwen in dat het (net) gaat passen :)

Heerlijk! En met de aangevulde plattegrond in het achterhoofd denk ik dus dat die houten bogen voor dat lage landen-café zijn. Dan zou dat best een aanvulling zijn.
Lage Landen Café staat op de plattegrond waar ze vorig jaar ook al een soort houten café-achtig iets hadden met allerlei speciaal bier op de tap. Was daar altijd best rustig. Heerlijk gezeten met een bord Indonesisch eten en speciaal biertje.

Dus ik verwacht dat ze datzelfde gaan gebruiken maar dan met meer Heineken logo’s erop geplakt.

Wat op de foto staat zal wel deel van The Barn zijn gok ik. Dat was vorig jaar ook een soort vip-area. Ben ik nog binnen geweest dankzij een crew bandje (gekocht van iemand) maar drankjes waren helaas niet gratis daar. ;) Werd wel in glas geschonken dus dat was chill.

Zat daar vol met influencers en mensen aan het netwerken met moeilijke gesprekken en laptops erbij. Allerlei verschillende eettentjes ook en genoeg barren. Ben er niet lang geweest want vrienden waren in de Heineken.

Lage Landen Café staat op de plattegrond waar ze vorig jaar ook al een soort houten café-achtig iets hadden met allerlei speciaal bier op de tap. Was daar altijd best rustig. Heerlijk gezeten met een bord Indonesisch eten en speciaal biertje.

Dus ik verwacht dat ze datzelfde gaan gebruiken maar dan met meer Heineken logo’s erop geplakt.

Wat op de foto staat zal wel deel van The Barn zijn gok ik. Dat was vorig jaar ook een soort vip-area. Ben ik nog binnen geweest dankzij een crew bandje (gekocht van iemand) maar drankjes waren helaas niet gratis daar. ;) Werd wel in glas geschonken dus dat was chill.

Zat daar vol met influencers en mensen aan het netwerken met moeilijke gesprekken en laptops erbij. Allerlei verschillende eettentjes ook en genoeg barren. Ben er niet lang geweest want vrienden waren in de Heineken.
Die barn is normaal de press/guest tent inderdaad. Dit jaar is het een soort restaurant waar je kunt reserveren.

• Leuk
Waarderingen: Bamischijf

Hopelijk blijven de influencers ook weg nu de Barn een eettent is geworden 😉

De interactieve kaart werkt ook weer in de app. Via de zoekfunctie zoeken op bijv vegan en dan kom je een heel eind!

Users who are viewing this thread