Lowlands 2025

Ik zie daarachter Walibi en ervoor bomen. Dus lijkt het mij de Heineken.
Je hebt gelijk, maar die attracties van Walibi zien er zo dichtbij uit vanuit deze hoek. Die stage daar rechts vlak achter zal dan wel een activatie zijn o.i.d.

Je hebt gelijk, maar die attracties van Walibi zien er zo dichtbij uit vanuit deze hoek. Die stage daar rechts vlak achter zal dan wel een activatie zijn o.i.d.
Misschien deze: in The Barn popt dit jaar restaurant LLowdega del BAUT up. Het succesvolle concept gaat speciaal voor Lowlands terug naar zijn rondreizende roots.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Wij wilden bij DTRH aanvankelijk zelf muntjes meenemen (helaas zijn die nooit door de postman geleverd), en daarna een poging met WBW groep gewaagd. In de praktijk uiteindelijk vooral rondjes gegeven als we in kleinere clubjes waren, dat ging vrij organisch en naar mijn gevoel ook wel redelijk fair. Voor zo'n Wie Betaalt Wat groep of Rondje! is het wel belangrijk dat vóór het festival begint iedereen een account heeft aangemaakt en in de groep zit, anders werkt t niet. Wij hadden vrijdagmiddag snel een WBW aangemaakt en uiteindelijk zat maar 1/3 van de groep erin, dus dan heb je er alsnog precies niks aan 😆

Dus bij deze de tip: als je voor zo'n app wilt gaan, ga je vrienden nu al lastig vallen met het aanmaken van een account, op het festival zelf komt het er niet meer van

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Dus bij deze de tip: als je voor zo'n app wilt gaan, ga je vrienden nu al lastig vallen met het aanmaken van een account, op het festival zelf komt het er niet meer van
Ik heb op donderdag keihard door het kamp lopen schreeuwen dat als iemand een rondje voor zichzelf laat halen, maar nog niet in de groep zit deze persoon een rondje mag halen voor de hele groep.

• Leuk
Waarderingen: copieright
Er is vast wel zo'n filmpje dat ze op een rijdend bed of iets anders in die trend weer alles laten zien.

Maar goed het is volgens mij al sinds 2018 weinig anders meer toch? In ieder geval niet veel wat ik opmerk :)

Is er al iemand die zich heeft opgeven voor de naakt scheurkalender??
Ik zelf pas want met mijn goddelijke 60 jarige leeftijd doet de verkoop hiervan niet ten goede ,ben ik bang voor
🫣😂😂
Ik zie m ook elk jaar voorbij komen en elk jaar sla ik weer over. Al lijkt t me wel grappig om ooit aan mn eventuele kinderen te laten zien

1000054332.jpg
Vanwege de verhoogde parkeerkosten toch eens naar de trein opties gekeken.
Ik dacht op de LL site te lezen dat er een aanbieding was om twijfelaars over de streep te trekken.
Een kaartje (enkele reis) zou vanaf mijn woonplaats 21,40€ moeten kosten volgens de link op de LL site.
Screenshot_20250728_200307_NS.jpg
Maar toen ik in de NS app ging kijken, kreeg ik precies hetzelfde bedrag voor een enkeltje.
Niet echt de 'aanbieding' die ik had verwacht🤣.
Screenshot_20250728_200220_Chrome.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20250728_200220_Chrome.jpg
    Screenshot_20250728_200220_Chrome.jpg
    15,6 KB · Weergaven: 5
Bekijk bijlage 15333
Vanwege de verhoogde parkeerkosten toch eens naar de trein opties gekeken.
Ik dacht op de LL site te lezen dat er een aanbieding was om twijfelaars over de streep te trekken.
Een kaartje (enkele reis) zou vanaf mijn woonplaats 21,40€ moeten kosten volgens de link op de LL site.
Bekijk bijlage 15332
Maar toen ik in de NS app ging kijken, kreeg ik precies hetzelfde bedrag voor een enkeltje.
Niet echt de 'aanbieding' die ik had verwacht🤣.
Bekijk bijlage 15334
Toen de NS nog aan dagretouren deed had je ook een Lowlands retour.
Die was dusdanig voordelig dan twee enkele reis tickets.
NS is eigenlijk gestopt met een aanbieding omdat je tegenwoordig een groepsticket hebt vanaf 36 euro (vanaf 2 personen t/m 7 personen).
  • 2 personen € 36 (per persoon € 18,00)
  • 3 personen € 36 (per persoon € 12,00)
  • 4 personen € 40,25 (per persoon € 10,06)
  • 5 personen € 44,50 (per persoon € 8,90)
  • 6 personen € 48,75 (per persoon € 8,12)
  • 7 personen € 53 (per persoon € 7,57)
Daardoor is dit voor eigenlijk iedereen de voordeligste alternatief.
Zoveel mogelijk mensen verzamelen en gezamenlijk naar Lowlands met de trein.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Users who are viewing this thread