Poooh wat zijn jullie actief hier haha, een dagje niet meelezen en je loopt weer 15 pagina's achter
Qua betaalbaarheid van festivals wil ik nog my two cents toevoegen. Ik hoop dat meer festivals het voorbeeld van BKS gaat volgen, want ik vind de Next Generation tickets onwijs sympathiek. Jongeren tot 21 jaar kunnen 30% (!) korting krijgen op hun ticket. De filosofie erachter is dat zij letterlijk de next generation zullen worden, en BKS wil deze groep een kans geven om voor een realistischere prijs kennis te laten maken met festivals
En eten; ik vond het eten op DTRH tbh duurder dan verwacht, soms ook meer dan de muntprijs van een jaar geleden. Vorig jaar was naar mijn idee het eten op LL sws al duurder dan op DTRH (0,5 munt extra voor pannenkoeken, kleinere porties friet), dus ik ben er bang voor. Dus bij deze de tip: huur een kluisje en prop die vol met eten. Wij stonden vorig jaar verder weg op de camping, en huren met de hele groep een kluis, die je met een code makkelijk kan delen. Kluisje ligt vol met protieneshakes, proteinebars, noten, stroopwafels, drop, bananen, pils, en idk wat meer. Ik neem ook altijd wat protienebars mee het terrein op, de beveiligers op DTRH hebben ze meermaals gezien en niet weggegooid. Die extra bodem scheelt met eten op het terrein. Kluisje is ook chill voor een vest of regenjas ofzo