Overig Muzieknieuws

Als een van mijn vrienden een pilletje pakt op een festival, weet ik niet ze vandaan komen, hoor.
Geen idee, ik dacht dat ze wel een beetje dezelfde bronnen hadden en ongeveer het wel een beetje wten ongeveer. Mocht je het wel weten, zou je zo'n dealer dan aangeven mocht er iets met je vrienden wat gebeuren?

Een dealer wil geen slechte naam krijgen. Een aantal jaar geleden heb ik eens geklaagd over de kwaliteit en heb de volgende bestelling gratis gekregen. Bij een aantal vrienden ook wel eens gebeurd. Maarja, op een festival kopen van een onbekende is wel gewoon een risico.

Ik kan het toch niet laten op te reageren; De vooroordelen zijn begrijpelijk hoor, maar we weten niet zoveel over dit voorval. Onderliggende kwalen kunnen ook naar boven komen als de drugs niet vervuild is. Ook hoeft het niet perse teveel te zijn lijkt mij. Mja feit is wel gewoon Belgen en Nederlanders opzich oké zijn 'opgevoed' met voorlichting en openheid in ziekenhuizen etc. Ik denk wel dat dit invloed kan hebben op een incident.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Een dealer wil geen slechte naam krijgen. Een aantal jaar geleden heb ik eens geklaagd over de kwaliteit en heb de volgende bestelling gratis gekregen. Bij een aantal vrienden ook wel eens gebeurd. Maarja, op een festival kopen van een onbekende is wel gewoon een risico.
Verschil tussen een dealer in een stad en dealer op een festival. Dealer in een stad heeft een naam hoog te houden, zo'n gassie die verkoopt aan toeristen op een festival boeit dat geen reet.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Is het probleem niet vooral dat dat doorgaans mensen zijn die nooit iets nemen, iets onbekends kopen waar ze de effecten niet van kennen, omdat ze het onderste uit hun Tomorrowland-ervaring willen halen, en doorgaans ook gewoon te veel pakken, ipv eerst een halfke (of minder) om te zien wat het geeft?
Zal inderdaad ook onderdeel van het probleem zijn, ik zal het in ieder geval nooit begrijpen waarom je zulke risico's zou nemen met die chemische troep. Maarja ieder zn eigen ding zal ik maar zeggen.

Verschil tussen een dealer in een stad en dealer op een festival. Dealer in een stad heeft een naam hoog te houden, zo'n gassie die verkoopt aan toeristen op een festival boeit dat geen reet.
Klopt 100%. Ik betwijfel het of de dealer zelf wel weet wat de kwaliteit is. Daarom alleen al zouden er meer testpunten en voorlichting moeten komen op een festival waar vooral veel buitenlandse toeristen komen.

Geen idee, ik dacht dat ze wel een beetje dezelfde bronnen hadden en ongeveer het wel een beetje wten ongeveer. Mocht je het wel weten, zou je zo'n dealer dan aangeven mocht er iets met je vrienden wat gebeuren?
Als mijn vrienden weten van hoe en wat wel. Maar inderdaad gewoon nooit op een festivalterrein zelf aan rotzooi proberen te komen. En als je het doet, gewoon laten testen. Al is het alleen maar om te weten hoe sterk een pil is.

ik kan me daar echt niets bij voorstellen.
volgens mij zijn er ook maar weinig pillen die bij n testcentrum binnen komen die "vervuilt"zijn
meeste waarschuwingen gaan omtrent pillen met een zeer hoog deel aan mdma, boven de 200 ofzo

• Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Wardibal, Joe en johanra
Alsof hij het speciaal tot aan de tribute gerekt heeft.

RIP Legende.

Heb hier vooralsnog geen geschikt topic voor gevonden, dus dan maar hier: heeft er iemand ervaring met Tidal?

Heb hier vooralsnog geen geschikt topic voor gevonden, dus dan maar hier: heeft er iemand ervaring met Tidal?
Ik ben het ook aan het overwegen, dus ik wil ook wel info krijgen.

King Gizzard heeft er voor gezorgd dat ik met mijn luie reet misschien eindelijk wegtrek bij Spotify.

Users who are viewing this thread