Tame Impala

Als dit niet de naam Tame Impala droeg, zou dit onder zowat elke radar vliegen. Vind het leuk dat Parker een andere weg in slaat, maar deze track laat niet echt een indruk achter.

Ik ben er nog niet uit. Initiele reactie is erg teleurgesteld, maar kan m wel steeds wat beter horen.

Leuker dan verwacht, minder dan gehoopt, deze nieuwe muziek van Tame Impala. Ben benieuwd of het hele album deze stijl gaat krijgen.

Geen idee hoe ze dit live gaan vertalen, ben een beetje bang voor de Tame Impala Soundsystem opzet van tijdens Corona voor de volgende tour...

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Na een paar luisterbeurten kan ik het iets meer waarderen, maar nog altijd niet interessant genoeg. Lijkt wel alsof Kevin Parker een collab heeft met Fred Again.. of Four Tet. Mis een typisch Tame Impala smoelwerk.

Moet inderdaad ook even wennen, maar schijnbaar was die .ft met Justice wel in de smaak gevallen bij hen.

In het begin denk je: oei, precies een remix van een TI nummer. Maar met aantal keer opnieuw te luisteren ontvouwt dat nummer zich wel.
Was eigenlijk bij Let it happen ook zo toen.

• Leuk
Waarderingen: jonveras en JP5
Goed lied. Overduidelijk een opwarmertje, en dus niet de lead single van het nieuwe album.

Da's wel een banger in de dop ja. Dikke liveproductie erbij, ik voel 'm wel.

Users who are viewing this thread