Tame Impala

Currents is echt een van mijn all time favoriete albums.
Fan geworden door elephant en apocalypse dreams.
Vond het laatste album persoonlijk het minst interessant, maar ook daar staan ook wel dikke hoogtepunten op.

Als ze een headline show doen verwachten jullie ze dan op alle majors? Denk dat ze op Werchter een goede match zijn, mits goede co-headliner maar zijn ze ook groot genoeg voor een Glastonbury? Ik zou het iig wel toejuichen, iets waar ik niet snel een kaartje voor zou kopen maar wel graag zou willen zien.

Zo ik log ook weer een keertje in na 3 jaar afwezigheid.. Het lijkt er inderdaad sterk op dat zeer binnenkort een nieuw album wordt aangekondigd. Eerste en enige keer dat ik ze (lees: Kevin Parker) zag was op Lowlands 2019 (lekker in het voorvak en mezelf verdrinken in de muziek van Tame Impala). Zelf enorm fan van de tracks Solitude Is Bliss en Sundown Syndrome. Hopelijk volgend jaar festivals (DTRH??) + Ziggo Dome.

• Geweldig
Waarderingen: spongebobsong
Als ze een headline show doen verwachten jullie ze dan op alle majors? Denk dat ze op Werchter een goede match zijn, mits goede co-headliner maar zijn ze ook groot genoeg voor een Glastonbury? Ik zou het iig wel toejuichen, iets waar ik niet snel een kaartje voor zou kopen maar wel graag zou willen zien.
Glastonbury zou het me perfect lijken als Other Stage headliner.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wat is jullie favo album?
Dat vind ik bij Tame Impala echt een enorm lastige. Ieder album is zo enorm verschillend en op de eigen manier zo sterk. Currents met de grootste impact, maar Lonerism vind ik persoonlijk net iets interessanter.

Lonerism hier. Toen ik Elephant hoorde, kwamen al mijn favo genres bij elkaar in 1 nummer.
Lonerism all the way! Met kort daarachter Innerspeaker. Tame Impala EP maakt wat mij betreft het podium compleet, puur vanwege Half Full Glass of Wine

Ook in het kamp met 1 been in Currents en het andere in Lonerism. Twee uitstekende albums, alletwee voor een andere mood. Innerspeaker ook leuk, maar nog een beetje zoekende vind ik. The Slow Rush ook zeker prima, maar een slagje minder.

Ook in het kamp met 1 been in Currents en het andere in Lonerism. Twee uitstekende albums, alletwee voor een andere mood. Innerspeaker ook leuk, maar nog een beetje zoekende vind ik. The Slow Rush ook zeker prima, maar een slagje minder.

Snap ik helemaal! Voor mij was Innerspeaker destijds echt een spijker op de kop. Het zoekende van dat album vind ik, terugkijkend, nu juist charmant, wetende waar het toe heeft geleid. Objectief gezien (voor zover dat kan) is Currents een sterker album qua productie, hits e.d.

Users who are viewing this thread