Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste single van de drie. 'End of Summer' staat hier ook al een tijdje in mijn 'meest beluisterde'. 'Loser' vind ik de zwakste van de drie, al is dat ook wel relatief.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel warm loop na die laatste 2 singles. End of Summer vind ik verreweg het leukst. De rest.. hebben we al eens gehoord?
Ik laat deze tour ook aan mij voorbij gaan. De boys al vaak gezien. De passage in 2016 in toen nog HMH was magistraal en nooit meer overtroffen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel warm loop na die laatste 2 singles. End of Summer vind ik verreweg het leukst. De rest.. hebben we al eens gehoord?
Ik laat deze tour ook aan mij voorbij gaan. De boys al vaak gezien. De passage in 2016 in toen nog HMH was magistraal en nooit meer overtroffen.
d'r is een derde. Vind er beetje licht r&b in zitten. Vind 'm wel iets anders dan normale Tame Impala ten opzichte van Loser.
End Of Summer wel heel erg op me gegroeid inderdaad.
d'r is een derde. Vind er beetje licht r&b in zitten. Vind 'm wel iets anders dan normale Tame Impala ten opzichte van Loser.
End Of Summer wel heel erg op me gegroeid inderdaad.
Ik ben het wel met je eens dat ik zelf iets meer vernieuwing had gewild. End Of Summer is echt op mij gegroeid, als dat door was gezet had ik het denk ik heel tof gevonden