Rock Werchter 2025

Rock Werchter 2025, nummer 10 t/m 6

10. London Grammar

(135 punten, 18 nominaties, Barn donderdag)

9. Simple Minds
(146 punten, 25 nominaties, Mainstage vrijdag)

8. Beth Gibbons
(152 punten, 19 nominaties, Barn zaterdag)

7. Amenra
(153 punten, 24 nominaties, Barn zaterdag)

6. Iggy Pop
(167 punten, 24 nominaties, Barn donderdag)

Rock Werchter 2025, de top 5

5. Elbow

(186 punten, 26 nominaties, Barn zaterdag)

4. Raye
(207 punten, 27 nominaties, Mainstage zaterdag)

3. Green Day
(213 punten, 41 nominaties, Mainstage vrijdag)

2. Fontaines DC
(215 punten, 37 nominaties, Mainstage donderdag)

1. Linkin Park
(313 punten, 48 nominaties, Mainstage donderdag)

Met grote afstand is Linkin Park door het forum verkozen tot beste optreden van Rock Werchter 2025.
Clash van het weekend: Raye (nr. 4) vs. Elbow (nr. 5) wat punten zal hebben gekost, aangezien bijna niemand beide namen in de top 10 had staan.

Green Day in de top vijf.... verrassend!
Ik heb het niet gezien, maar die had ik ook niet aan zien komen!
Ezra 68
heilung 47
Hoe zelfs

maar mooie lijst en great work
Die hadden natuurlijk ook wel te kampen met flinke concurrentie die tegelijk speelde…
Effe benadrukken: hier zit met Noah Kahan dus een sub in hé... Alsook 3 dagafsluiters in Klub C, opmerkelijk!
Noah Kahan wel opvallend ja, maar met Rüfus ook wel een geduchte clash. En de Klub C afsluiters staan tegelijk met de headliners, dus niet heel verrassend.

Vind het zelf wel verrassend (en jammer) dat De La Soul geen enkel puntje heeft gekregen, terwijl ze nota bene tegelijk stonden met twee andere nullen…

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman
Green Day en Elbow had ik niet zo hoog verwacht, maar nice! RAYE dus echt wel dé naam van de toekomst van de afgelopen editie 🖤

Valt mee.... er zijn niet zoveel Kahan fans hier lijkt het. Dus dan is het vrij voorspelbaar.
Als het echt goed was geweest had hij m'n lijstje wel gehaald maar dat was het gewoon niet.
Zowel vocaal niet en hij stond wat arrogant op 't podium. De bass die uit Klub C kwam irriteerde hem ook zichtbaar.

Users who are viewing this thread